طرح پرنیان پلاس بانک ملت برای بانوان

دوشنبه ، 16 تیر 1399 ، 10:26
هر خانمی در زندگی خود به دنبال هدفی است. برخی به فکر آینده، برخی در لحظه زندگی می کنند، عده ای به دنبال خرید کردن و عده ی دیگری به فکر سلامت خود و خانواده خویش هستند بدین منظور سعی کرده ایم در قالب بسته محصولات و خدمات پرنیان،  بتوانیم به تمامی این نیازها پاسخ دهیم....

حالا با خبرهای جدید آمدیم، بر اساس مشورت هایی که شما به ما داده اید محصولات طرح پرنیان را توسعه دادیم و تنوع بخشیدم تا بتوانیم با طرح پرنیان پلاس به تمامی نیازهای شما پاسخ دهیم. ما تمامی جوانب را بررسی کردیم و شما را لایق بی نظیر بودن می دانیم، پس با پرنیان پلاس همراه شوید...

1- کارت اعتباری پرنیان پلاس برای شما که جهت رسیدن به هدف هایتان نیاز به وام دارید....

با سپرده گذاری در سپرده های بلند مدت و یا کوتاه مدت بانک ملت می توانید از انواع تسهیلات با نرخ ها و مدت های ارائه شده زیر استفاده کنید.


نکته: البته فقط برای شما امکان انتقال حق استفاده از تسهیلات پرنیان پلاس به پدر، مادر، همسر و فرزندتان فراهم شده است.

2- بیمه عمر و سرمایه گذاری پرنیان پلاس برای شما که فکر آینده هستید و اهل پس انداز....

بیمه عمر و سرمایه گذاری پرنیان پلاس با هدف سرمایه گذاری و ایجاد شرایط واریز تدریجی در بلند مدت(5 تا 30 سال) برای شما ایجاد شده تا بتوانید با مبالغ ثابت کوچک ماهانه(1.000.000 یا 2.000.000 یا 3.000.000 ریال)، پس انداز قابل ملاحظه ای را در آینده داشته باشید و یا ازمستمری بازنشستگی استفاده کنید.

-    برای نمونه جدول زیر اطلاعات اندوخته یک خانم 36 ساله با شرایط مختلف را نشان می دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خودتان به یکی از شعب بانک ملت مراجعه فرمایید.


هدیه: بیمه آتش سوزی  در خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری طرح پرنیان

بیمه آتش سوزی به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال پوشش‌ اثاثه و یا ساختمان هدیه ما به شماست.

3- بیمه درمان تکمیلی پرنیان پلاس چتر حمایتی ما برای حفظ سلامتی شما....

بیمه درمان تکمیلی پرنیان پلاس خدمتی است که بانک ملت در حمایت از سلامتی مادران و بانوان ایرانی ارائه می دهد چه برای شما که بیمه درمانی دارید چه برای شمایی که هیچ بیمه درمانی ندارید، پوشش های درمانی در قالب دو طرح حسب نیاز شما در نظر گرفته شده است.


4- اکسس کارت پرنیان پلاس برای شما که اهل خرید و گرفتن تخفیف هستید....

اکسس کارت پرنیان تمامی قابلیت های یک کارت بانکی را دارد، علاوه بر آن از طریق این کارت می توانید در خریدهای حضوری و غیر حضوری از تخفیفاتی که فروشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد بانک ارائه می دهند استفاده کنید. شما می تونید با مراجعه به سایت www.parnian.bankmellat.ir  از مشخصات فروشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد و میزان تخفیفات آنها مطلع شوید.

اگر نیاز به وام بانک ملت دارید، طرح پرنیان بانک ملت می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.


► وام فوری بانک تجارت
اعطای تسهیلات از سوی بانک رفاه در قالب "طرح پاک" ◄

مطالب مرتبط
بنر