تثبیت اشتغال 91 هزار نفر با تسهیلات بانک تجارت

دوشنبه ، 6 بهمن 1399 ، 12:51
نک تجارت تا پایان دی‌ماه امسال، با اعطای 41 هزارو271 فقره تسهیلات جمعا به‌مبلغ بیش از 20 میلیارد ریال به صاحبان کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع کرونا اشتغال 91 هزار و 912 نفر را تثبیت کرد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، شیوع بیماری کرونا در یک سال اخیر شرایط فعالیت را تا حدود زیادی برای برخی صنایع و مشاغل دشوار و آسیب‌هایی را به آنها وارد کرد. بانک تجارت در راستای ایفای نقش حمایتی خود در این شرایط اقتصادی، تسهیلات ویژه‌ای را آماده و به متقاضیان در استان‌های مختلف کشور اعطا کرد.

به همین منظور تا پایان دی ماه سال جاری تعداد 41 هزار و 271 فقره تسهیلات جمعا به مبلغ بیش از 20 هزار و 557 میلیون ریال به متقاضیان کسب و کارهای آسیب دیده به ویژه صنعت حمل و نقل کشور توسط بانک تجارت اعطا شد که تاثیر مستقیم آن تثبیت اشتغال 91 هزار و 912 نفر در شرایط شیوع ویروس کرونا شد.

بانک تجارت همچنین به منظور حمایت از اقشار آسیب دیده در دوره شیوع ویروس کرونا تا پایان دی ماه سال 1399 تعداد بیست و پنج هزار و 825 فقره تسهیلات ودیعه مسکن جمعا به مبلغ چهار هزار و 963 میلیارد ریال به خانواده‌های مستاجر در استان‌های مختلف کشور اعطا کرد.

کارکنان بانک تجارت در سراسر کشور با وجود احتمال بالای شیوع و ابتلای بیماری کرونا در شعبه‌های بانک، با از خود گذشتگی و ایثار و البته رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی تلاش کردند که در روند ارائه خدمات به مشتریان خللی وارد نشود. کارکنان این بانک در ساعات حضور در محل کار به‌طور صحیح و دقیق ملزم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‎های بهداشتی و درمانی هستند و رؤسای ادارات و مسئولین شعب موظف‌اند نسبت به حسن اجرای این قانون نظارت دقیق داشته باشند.

بانک تجارت همچنین در راستای ابلاغ سیاست هوشمندسازی اقتصاد و آماده‌سازی زیرساخت استقرار بانکداری دیجیتال و در راستای ارائه تمامی خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، طرح "زمرد" را به‌عنوان زیست بوم متمرکز راهکارهای دیجیتال در دستور کار دارد. مهم‌ترین ویژگی این زیست بوم این است که هموطنان بدون حضور در شعب می‌توانند به عنوان یک مشتری جدید در بانک تجارت افتتاح حساب کرده و کارت بانکی خود را به صورت غیر حضوری در محل تحویل گیرد. همچنین از همین زیست بوم می تواند سرویس خدمات نوین خود نظیر همراه بانک را فعال کند.

دبیرخانه کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران پیش از این از عملکرد بانک تجارت که با پرداخت 4210 میلیارد ریال تسهیلات بهترین عملکرد را بین بانک‌ها داشته تقدیر کرده بود.


► طرح عدل بانک رفاه کارگران، تمدید شد
وام ۲۰۰میلیونی با سود ۴تا۹ درصد و بازپرداخت ۲۰ساله ◄

مطالب مرتبط
بنر