با «هفت‌گنج» پسرم را به خانه بخت می‌فرستم

شنبه ، 9 مرداد 1400 ، 15:25
مراسم قرعه‌کشی برندگان طرح «هفت‌گنج» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران برگزار شد و با مشخص شدن نام ٢٨ برنده خوش‌شانس این طرح از طریق قرعه‌کشی، ابراهیم زمانی شهروند تهرانی برنده ٢ میلیارد ریال جایزه نقدی ویژه کمک خرید مسکن اعلام شد. 


به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با مشخص شدن اسامی ٢٨ برنده ٨ میلیارد ریال جوایز ارزنده طرح هفت گنج باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، طی مراسمی با حضور نمایندگان واحدهای نظارتی و مدیران بانک در شعبه عارف سعیدی بانک صادرات ایران، مبلغ ٢ میلیارد ریال جایزه نقدی ویژه این طرح، به ابراهیم زمانی برنده خوش‌شانس طرح «هفت‌گنج» باشگاه مشتریان این بانک اهدا گردید.

ابراهیم زمانی ضمن ابراز خوشحالی از برنده شدن دو میلیارد ریال جایزه کمک هزینه خرید مسکن باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، گفت: بیش از ١٤ سال است که مشتری بانک صادرات ایران هستم و در این مدت با کمال رضایت از خدمات این بانک استفاده کرده‌ام.

وی با بیان اینکه از مطلع شدن این خبر غافلگیر شده، از تلاش تمامی کارکنان زحمت‌کش بانک صادرات ایران تشکر و اظهار کرد: منزل من در مجاورت این شعبه بانک است و اغلب از دستگاه‌های خودپرداز این بانک برای انتقال پول و دریافت اسکناس استفاده می‌کنم. حتی فرزاندن من هم اغلب کارهای خود را با خودپردازهای بانک صادرات انجام می‌دهند.

این بازنشسته سازمان تامین اجتماعی با تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل این شعبه و همه کارکنان بانک، در خصوص نحوه استفاده از این جایزه گفت: از این جایزه برای ازدواج پسرم استفاده خواهم کرد.

بر اساس طرح «هفت‌گنج» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران که از ٢٠ اسفند ٩٩ تا ٢٠ خرداد ١٤٠٠ برگزار شد، تمامی دارندگان کارت‌های نظام بانکی کشور با دریافت خدمات بانکی همچون «برداشت و انتقال وجه»، «پرداخت قبض»، «خرید شارژ» و «مانده‌گیری از حساب» از پنج هزار و ٢٠٠ خودپرداز بانک صادرات ایران، ضمن داشتن فرصت برنده شدن تصادفی جوایز نقدی ٥٠٠ هزار ریالی، یک میلیون ریالی و یک میلیون و ٥٠٠ هزار ریالی، در پایان دوره سه ماهه با کسب امتیاز، از هفت نوع جایزه ارزشمند به ارزش ٨ میلیارد ریال در قالب جشنواره خودپرداز بانک صادرات ایران طرح «هفت‌گنج» برخوردار شدند. 

یک «کمک هزینه دو میلیارد ریالی خرید منزل مسکونی»، دو «کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید اتومبیل»، سه «کمک هزینه ٥٠٠ میلیون ریالی خرید لوازم منزل»، چهار «کمک هزینه ٢٥٠ میلیون ریالی گردشگری»، پنج «کمک هزینه ١٠٠ میلیون ریالی خرید لپ تاپ»، شش «کمک هزینه ١٠٠ میلیون ریالی خرید دوچرخه» و هفت «کمک هزینه ٢٠ میلیون ریالی خرید گوشی تلفن همراه»، ٢٨ فقره جایزه ارزشمند به ارزش نزدیک به ٨ میلیارد ریال جوایز اختصاص یافته به بخش امتیازی (روش تراکنش‌محور بر اساس امتیازات کسب شده و به صورت قرعه‌کشی) طرح هفت گنج بانک صادرات ایران در اولین دوره برگزاری آن بود. 


► از کدام بانک میتوانیم وام فوری باسود کمتر بگیرم ؟
سقف تسهیلات طرح "جهش مهر سلامت" افزایش یافت ◄

مطالب مرتبط
بنر