مهلت استفاده از طرح تسهیلاتی «مژده» تنها تا نیمه شعبان

سه شنبه ، 3 اسفند 1400 ، 16:09

متقاضیان حقیقی و حقوقی دریافت تسهیلات جدید طرح «مژده» بانک صادرات ایران تا نیمه شعبان (٢٧ اسفندماه) مهلت دارند از مزیت‌ وام‌های ارزان‌قیمت این طرح در قالب کارت مرابحه اعتباری با نرخ‌های ترجیحی ٤ تا ١٢ درصد استفاده کنند.


به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در تازه‌ترین طرح تسهیلاتی خود، وام ‌«مژده» را با هدف تامین نیازهای خانوار، کاهش هزینه‌های تولید و توزیع واحدهای تولیدی، بازرگانی، اصناف و مشاغل رونمایی کرد که مهمترین مزیت آن استفاده از نرخ ترجیحی ٤ تا ١٢ درصدی این تسهیلات است.

اشخاص حقیقی، حقوقی و صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در قالب این طرح، از فرصت دریافت تسهیلات جدید با نرخ ترجیحی ٤ تا ١٢ درصد استفاده کنند.

بر اساس این طرح متقاضیان و اشخاص حقیقی می‌توانند با افتتاح حساب جدید در قالب طرح «مژده» به صورت قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک/ با دسته‌چک (مسدود در حساب) یا قرض‌الحسنه پس‌انداز تا دو برابر میزان موجودی سه ماهه خود در این طرح تا سقف دو میلیارد ریال با نرخ ٤ درصد و اقساط مساوی ٣٦ ماهه از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کنند.

فرصت افتتاح حساب جدید در این طرح که همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده تا ٢٧ اسفند ماه، نیمه شعبان و میلاد مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه دارد و بهترین فرصت برای اشخاص حقیقی در استفاده از مزایای این طرح و نرخ ٤ درصدی تسهیلات آن در قالب کارت مرابحه اعتباری است.

ویژگی مهم این طرح برای اشخاص حقوقی، سقف ٢٠ میلیارد ریالی تسهیلات است و مشتریان حقوقی و صاحبان مشاغل هم با سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و یا قرض‌الحسنه پس‌انداز ویژه این طرح می‌توانند از تسهیلات «مژده» تا سقف ۲۰ میلیارد ریال و با اقساط صرفا ۱۲ ماهه بر اساس جدول زیر بهره‌مند شوند.

بر اساس این طرح، به سپرده‌های سه‌ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا ١.٥ برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا دو برابر مبلغ سپرده، تسهیلات با نرخ‌ سود ۱۲، ۸ و ۴درصد پرداخت می‌شود.


► طرح "بخشش وجه التزام" تمدید شد
6636 نفر در بهمن ماه از بانک تجارت تسهیلات ازدواج دریافت کردند ◄

مطالب مرتبط
بنر