وام ۵۰ میلیونی بانک سپه با سود ۴ درصد

پنجشنبه ، 30 تیر 1401 ، 18:19
اگرچه قرار بود طبق دستور رئیس جمهور، بانک‌ها بدون ضامن و به صورت فوری به مردم وام خرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدهند، اما کمتر بانکی چنین وامی را پرداخت می‌کند.

به گزارش بانکی به نقل از تجارت‌نیوز، اگرچه بسیاری از بانک‌ها وام خرد بدون ضامن را پرداخت نمی‌کنند، اما تعدادی از آنها با شرایط خاصی به متقاضیان وام می‌دهند. مانند وام فوری ۵۰ میلیونی بانک سپه.

این بانک اعلام کرده که اخیرا تا سقف ۵۰ میلیون تومان به متقاضیان وام قرض‌الحسنه با سود چهار درصد پرداخت می‌کند. وامی که اقساط آن کمتر از دو میلیون تومان در ماه است.

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک سپه

مشتریان بانک سپه می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از این بانک وام بگیرند. اما مبلغ وام دریافتی این افراد بسته به سپرده‌ای است که افراد در بانک دارند.

به عبارتی متقاضیان باید به مدت سه ماه مبلغی را در بانک سپرده‌گذاری کنند و سپس بانک ۲۰۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری‌شده یا چهار برابر آن را به متقاضی وام می‌دهد. مبلغ سپرده باید حداقل به مدت سه ماه دست‌نخورده در حساب باقی بماند.

پس از دریافت وام، بانک هیچ مبلغی را به‌عنوان مسدودی نگه نمی‌دارد و متقاضی می‌تواند هر زمان که بخواهد سپرده اولیه را از حساب خود برداشت کند.

سود و اقساط وام بانک سپه

وام ۵۰ میلیونی بانک سپه در قالب وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و سود آن تنها چهار درصد است. مدت‌زمان بازدپرداخت این وام هم ۳۶ ماهه و اقساط آن یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

کل سودی که در این دوره باید به بانک پرداخت کرد حدود ۱۵ میلیون تومان است. یعنی متقاضی در پایان ۳۶ ماه باید مبلغ ۶۵ میلیون تومان را به بانک برگرداند.


دریافت وام بانک سپه تنها به یک ضامن نیاز دارد و متقاضیان نباید چک برگشتی یا بدهی معوق به سیستم بانکی داشته باشند.


نکته قابل توجه این است که وام مذکور در قالب کارت و وام خرید کالا به متقاضی پرداخت می‌شود و متقاضی می‌تواند از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک خرید کند.

► خبر خوش مدیرعامل صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان
ابلاغ بسته تسریع و تسهیل پرداخت وام ازدواج به شبکه بانکی ◄

مطالب مرتبط
بنر