چگونه وام فوری و بدون ضامن دریافت کنیم؟

شنبه ، 22 بهمن 1401 ، 11:07
به گزارش سلام نو، معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب تراکم تشویقی با کاربری غیرمسکونی، برای بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: افراد ساکن در محدوده‌های بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری می‌توانند حداقل ۳۵۰میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.

محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در بازدید از بافت‌های فرسوده شهر قاین با بیان اینکه بسته‌های حمایتی بسیار خوبی برای نوسازی واحدهای فرسوده در نظر گرفته شده است گفت: در محدوده‌های مصوب بافت‌های فرسوده، شهرداری‌ها موظف هستند حداقل ۵۰ درصد در عوارض پروانه و تراکم ساخت تخفیف بدهند و انتظار می‌رود تا ۱۰۰ درصد تخفیف دهند.


آئینی افزود: تسهیلات بانکی نیز برای اینکار فراهم شده و افراد ساکن در محدوده‌های بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری می‌توانند حداقل ۳۵۰میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.


وی با اشاره به مصوبه تشویقی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور که اخیرا اعلام شده است گفت:مردم در صورت بازسازی مسکن‌های واقع در بافت فرسوده می‌توانند با شرایطی یک یا دو طبقه تراکم تشویقی با کاربری غیر مسکونی (تجاری، اداری و خدماتی) داشته باشند.


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران همچنین از تسهیلات در حوزه توده گذاری خبر داد و تصریح‌کرد: تسهیلاتی در حوزه توده گذاری و پارکینگ دیده شده است که فضای مساعد برای سرمایه‌گذاری دارای توجیه اقتصادی لازم را فراهم می‌کند./فارس

► نرخ سود بازار بین بانکی باز هم رکورد زد!
خبر خوب درباره وام ۱۵ میلیونی بازنشستگان ◄

مطالب مرتبط
بنر