معرفی موبایل بانک بانک سپه

شنبه ، 20 مهر 1392 ، 10:40

«همراه بانک» سامانه ای است که شما به وسیله آن می توانید با نصب نرم افزار لازم بر روی تلفن همراه خود، خدمات بانکداری الکترونیکی را در طول شبانه روز از طریق تلفن همراه دریافت نمایید. نرم افزار بانک سپه برای بهره مندی از خدمت مذکور، از طریق نشانی اینترنتی http://mobile.ebanksepah.ir ( و یا نشانی www.ebanksepah.ir  بخش بانکداری همراه)  قابل دسترسی است.
با عنایت به راه اندازی نسخه 3 بانکداری همراه و قابلیتهای ویژه آن نرم افزار نسخ 1 و 2 از تاریخ 1/5/91 جمع آوری و غیرفعال می گردد.


شرایط استفاده:
الف- ارائه خدمات بانکی برای حسابهای بانک سپه
دارندگان حساب های عابربانک، جاری طلایی، قرض الحسنه پس انداز طلایی و بن کارت برای استفاده از این سامانه می توانند همراه با اصل و تصویر کارت ملی خود (یا اصل و تصویر شناسنامه به همراه شماره ملی و کدپستی)، به نزدیکترین شعبه بانک سپه مراجعه نمایند. پس از تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی، در صورت تمایل مشتری، دو رمز در اختیار وی قرار می گیرد: رمز اول برای ورود به سامانه، رؤیت مانده و صورت حساب و... و رمز دوم برای انجام تراکنش های مالی شامل پرداخت قبوض و انتقال وجه.

همچنین در راستای افزایش امنیت استفاده از خدمات غیرحضوری برای مشتریان از طریق درگاه‌های غیرحضوری (اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک)، امکان نوع تأیید رمز دوم متغیر از طریق پیامک برای تأیید انجام تراکنش‌ها در درگاه‌های مذکور فراهم شده است. در این روش برای هر تراکنشی که نیازمند تأیید از طریق رمز دوم می‌باشد، رمزی یکبار مصرف از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مشتری (که قبلاً در سامانه اطلاعات بانک ثبت شده است) ارسال می‌شود. بنابراین این نوع تأیید از امنیت بالاتری نسبت به رمز دوم ثابت برخوردار است. شایان ذکر است، هنگام فعال‌سازی رمز دوم از طریق پیامک، هیچ‌گونه پیامکی برای مشتری ارسال نشده و این رمز به هنگام انجام تراکنش مالی در درگاه‌های غیرحضوری برای مشتری ارسال می‌شود.

یادآوری می شود رمز دوم این خدمات فقط به اشخاص حقیقی اختصاص می یابد.

ب- ارائه خدمات بانکی برای کارت های عضو شبکه شتاب: دارندگان کارتهای سایر بانکها می توانند از کلیه خدمات غیرحضوری کارتهای عضو شبکه شتاب (مانده گیری، پرداخت قبوض، خرید کارت شارژ، خرید از فروشگاه های طرف قرارداد بانک سپه) و...  از طریق این سامانه استفاده نمایند.

مراحل فعالسازی همراه بانک سپه برای مشتریان بانک سپه:

1.  دریافت رمز خدمات الکترونیکی از شعبه
2.  مراجعه به سایت خدمات الکترونیکی بانک سپه و دریافت نرم افزار همراه بانک
3.  نصب نرم افزار روی گوشی تلفن همراه
4.  دریافت کد فعال سازی نرم افزار از سایت خدمات الکترونیکی بانک سپه

مراحل فعالسازی همراه بانک سپه برای مشتریان سایر بانکها (کارتهای عضو شتاب):

1. تکمیل فرم درخواست (در صورتی که متقاضی استفاده از رمز دوم متغیر از طریق پیامک هستید؛ این درخواست را در فرم مربوطه قید نمائید)
2. مراجعه به سایت خدمات الکترونیکی بانک سپه و دریافت نرم افزار همراه بانک
3. نصب نرم افزار روی گوشی تلفن همراه
4. دریافت کد فعال سازی نرم افزار از سایت خدمات الکترونیکی بانک سپه

ورود به سامانه موبایل بانکینگ سپه. نشانی ورود به سامانه همراه بانک سپه : mobile.ebanksepah.ir


دریافت فرم درخواست، شرایط و مقررات استفاده از خدمات الکترونیکی حسابهای متمرکز. فرم درخواست  به همراه شرایط و مقررات استفاده از خدمات الکترونیکی حسابهای متمرکز.


با توجه به تنوع زیاد سرویس های ارائه شده در نسخه 3 برنامه همراه بانک سپه، اکیداً توصیه می گردد جهت استفاده بهینه از تمامی قابلیت های طراحی شده در این نرم افزار و کاهش هزینه های مخابراتی خود، سرویس GPRS را بر روی گوشی خود فعال نموده و نوع درگاه ارتباطی برنامه را بر روی GPRS تنظیم نمایید. توجه داشته باشید در حالت استفاده از بستر GPRS، فقط و فقط یک پیامک از گوشی شما به مرکز ارسال می گردد و سایر عملیات تماماً با استفاده از بستر اینترنت گوشی شما با سرعت بالا و هزینه کم صورت خواهد گرفت.

به عنوان مثال اگر هزینه ارسال 1کیلوبایت داده  5 ریال باشد، شما قادر خواهید بود حداقل 3 عملیات بانکی را با این هزینه از طریق درگاه اینترنت انجام دهید.

توجه: دقت کنید آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک را فقط از سایت رسمی بانک سپه به نشانی اینترنتی mobile.ebanksepah.ir دریافت نمایید. با توجه به مشکلات ناشی از سرقت الکترونیکی اطلاعات توسط بدافزارها، بهتر است همواره نسخه برنامه را مستقیماً از وب سایت فوق دریافت و بر روی گوشی خود نصب نمایید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► وقتی مشتری بد اخلاق به پست کارمند بانک می خورد
آشنایی با مفاهیم مهم ترین اصطلاحات بانکی ◄

مطالب مرتبط
بنر