ارائه خدمات خودپردازهای بانک تجارت در مسیر مسافران کربلا

شنبه ، 20 مهر 1398 ، 15:46
رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت از ارائه خدمات 23 دستگاه خودپرداز این بانک به زوار امام حسین (ع) در مسیر پیاده روی مسافران کربلا در شهرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه، چذابه، خسروی و مهران خبر داد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، محمد احمدی آذر رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت با اشاره به برنامه های این بانک برای خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: همزمان با پویش پیاده روی اربعین حسینی و با اتخاذ تمهیدات لازم، نیاز هموطنان را به خدمات بانکی از طریق  23 دستگاه خودپرداز در مسیر پیاده روی مرتفع می کنیم .

وی افزود: بانک تجارت در بازه زمانی نیمه دوم مهر ماه برداشت وجه از این دستگاه ها را صرفا برای دارندگان تجارت کارت تا سقف 5 میلیون ریال افزایش داده است.

رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به اینکه دستگاه های خودپرداز منتخب کاملا در مسیر تردد زائرین قرار دارند  یاد آور شد: دستگاه های خودپرداز مستقر در شعب بانک تجارت استانهای خوزستان ، کرمانشاه و ایلام در شهرهای منتهی به پایانه های مرزی شامل خرمشهر، آبادان ، هویزه، اندیمشک، سوسنگرد، حمیدیه، کنگاور، اسلام آباد، قصر شیرین، کرند غرب، صحنه، ایلام ، ایوان، چوار ، دهلران و مهران در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته نیاز زوار کربلا را به وجه نقد و سایر خدمات بانکی مرتفع خواهند کرد.  

مشتریان برای اطلاع از اسامی و محل استقرار دستگاه های خودپرداز بانک تجارت می توانند با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل نموده و یا به سایت www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.


► بررسی طرح نظام بانکداری جمهوری اسلامی با حضور مدیرعامل بانک تجارت
امکان تسویه بدهکاران بانک توسعه تعاون فراهم شد ◄

مطالب مرتبط
بنر