بانک توسعه تعاون فرصت جدیدی پیش روی فرهنگیان قرار داد

سه شنبه ، 12 آذر 1398 ، 11:11

با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین بانک توسعه تعاون و اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایران، فرصت مناسبی پیش روی فرهنگیان قرار گرفت.


 صبح دیروز تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین بانک توسعه تعاون به نمایندگی حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و عباس نجفی عضو هیات مدیره این بانک و اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان ایران به نمایندگی محمد جلیلیان مدیرعامل و محمدرضا رهنما رئیس هیات مدیره این اتحادیه در محل ساختمان مرکزی این بانک به امضا رسید.

در این مراسم حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، ورود بانک در طرح‌های ملی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های متنوع با جامعه هدف را رویکرد کاملاً توسعه‌ای قلمداد نمود و دراین‌باره گفت: ایجاد شرایط و فرصت جدید در قالب عاملیت طرح‌های ملی و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها با مشتریان بزرگ، زمینه‌ساز افزایش حجم منابع و بزرگتر شدن سایز و ابعاد بانک در عرصه خدمات‌رسانی و فعالیت‌های بانکی و اعتباری شده است.

مهدیان دراین‌باره افزود: خوشبختانه بانک توسعه تعاون در راستای سیاست توسعه‌ای و اتخاذ استراتژی بهره‌گیری بهینه از همه ظرفیت‌ها و منابع موجود، طی سال جاری به‌صورت حداقل ماهیانه تسهیلات 10.000 میلیارد ریالی به مشتریان و تعاون گران پرداخت‌نموده است که این تسهیلات پرداختی خارج از سایر اقدامات و عملیات ارزی، صدور ضمانت‌نامه و سایر تعهدات می‌باشد که این اقدامات موجب گردیده تا نقش بانک نسبت به گذشته به‌مراتب پررنگ‌تر و سهم بانک در بازار بیشتر شود.

مهدیان رضایت نسبی جامعه هدف به‌ویژه تعاون گران را حداقل انتظار مدیران ارشد این بانک قلمداد کرد و دراین‌باره گفت: همه اجزاء بانک در سطح صف و ستاد مکلفند تا در بهبود و افزایش این شرایط که نهایت دستاورد یک سازمان می‌باشد تلاش نمایند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه با اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان ایران که از بزرگ‌ترین اتحادیه تعاونی بخش تعاون می‌باشد اظهار داشت: هدف اصلی از انعقاد تفاهم‌نامه علاوه بر ایجاد فرصت جدید برای خدمات‌رسانی به قشر قابل‌احترام و ارزشمند فرهنگیان ایران، کمک به تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان در تکمیل این چرخه می‌باشد که مسلماً انعقاد این تفاهم‌نامه با اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان ایران که از یک جامعه هدف بزرگ برخوردار می‌باشد زمینه‌ساز تحقق این امر مهم خواهد بود.

در ادامه محمد جلیلیان مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان ایران نیز ضمن تأکید بر ضرورت همبستگی و انسجام درون‌بخشی گفت: اتحادیه مصرف فرهنگیان خود را متعلق و وابسته به بانک توسعه تعاون می‌داند و در این شرایط به این واقعیت مهم رسیده است که تحقق اهداف و برنامه‌ها و عبور از شرایط مختلف و دشوار مستلزم هم‌افزایی و پیوستگی می‌باشد که درنهایت زمینه‌ساز ایجاد زنجیره خلق ارزش خواهد شد.

جلیلیان انعقاد این تفاهم‌نامه را فرصت مطلوبی برای تسریع و تسهیل در امر مبادلات، معاملات، تأمین و خریدوفروش با استفاده از ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک در قالب صدور کارت اعتباری و کارت مرابحه عمومی دانست و دراین‌باره گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه، کارت‌های اعتباری الکترونیکی محمل و واسطه معاملات و خریدوفروش بین شبکه توزیع مصرف و جامعه هدف بزرگ آن خواهد شد.

وی در همین رابطه افزود: با اجرای این تفاهم‌نامه، کارت‌های اعتباری و مرابحه نقش پررنگ‌تری را به‌جای چک در بین اقشار و افراد جامعه هدف در معاملات و خریدوفروش با شبکه توزیع تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایفا خواهد نمود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف فرهنگیان جامعه هدف این تفاهم‌نامه را اقشار مختلف فرهنگیان شاغل و بازنشسته و 3000 نفراز اعضای باشگاه مشتریان اعلام نمود و دراین‌باره گفت: جلب رضایت فرهنگیان و مصرف‌کنندگان که مایحتاج و نیازهای خود را از طریق شبکه توزیع تعاونی مصرف تأمین می‌نمایند از زمره هدف‌های مهم و اساسی ما می‌باشد.

جلیلیان ضمن تأکید و اعلام رضایت بر مجموعه همکاری و حمایت بانک توسعه تعاون گفت: این بانک متعلق به بخش تعاون و تعاون گران می‌باشد و امکان برقراری ارتباط دوسویه و منطقی که مبتنی بر درک متقابل و تعامل مناسب می‌باشد منجر به افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی و کارایی اثربخشی بانک و تعاون گران شود.

گفتنی است بر اساس این تفاهم‌نامه بانک توسعه تعاون نسبت به ارائه تسهیلات بانکی برای خرید محصولات خانگی تولید داخل با نرخ 18 درصد و بازپرداخت 36 ماهه در قالب کارت اعتباری مرابحه تا سقف فردی 300 میلیون ریال به متقاضیان معرفی‌شده از سوی اتحادیه اقدام می‌نماید و در چارچوب این تفاهم‌نامه انواع خدمات بانکی از قبیل پرداخت تسهیلات، حوالجات ارزی و صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی قابل‌ارائه است و همچنین تعامل دوجانبه در خصوص سامانه و تجهیزات پرداخت الکترونیک افزایش خواهد یافت. بانک توسعه تعاون همچنین جدیدترین محصولات و خدمات بانکداری الکترونیک را در راستای بهره‌مندی اتحادیه‌های استانی و شرکت‌های تعاونی مصرف از خدمات نوین بانکی بکار خواهد گرفت.

شایان‌ذکر است در این جلسه سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، ایرج شیخ‌زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی و احمد محمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون و خسروی مدیر روابط عمومی اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان نیز حضور داشتند.

 



► تسهیل خدمات دهی به مشتریان دارای معلولیت در شعب بانک ملی ایران
مدل جدید شعب، در بانکداری به سبک فردا ◄

مطالب مرتبط
بنر