پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت 40 سالگی این بانک

شنبه ، 30 آذر 1398 ، 11:24
مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت 40 سالگی تاسیس این بانک در پیامی این روز را به مشتریان، سهامداران و سایر ذی‌نفعان بانک تجارت تبریک گفت.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک به شرح زیر است:


بسمه تعالی

چهار دهه از تاسیس بانک تجارت با ادغام یازده بانک خصوصی و بین‌المللی می‌گذرد. در این سال‌ها قدمت و اعتبار، شفافیت و پاسخگویی و تخصص و تعهد گزاره‌هایی است که پایوران حرفه‌ای بانک تجارت در این سال‌ها بر آنها تاکید داشته‌اند تا اینکه اکنون تلألو 130 سال تجربه و تخصص در 40 سال خدمت، در جای‌جای ایران اسلامی به چشم می‌خورد. توسعه و احداث بزرگترین سدهای کشور، مشارکت در احداث شبکه‌های خطوط مترو، طرح‌های نفت و انرژی و پتروشیمی‌های عظیم کشور، احداث آزادراه و بزرگراه ها، همکاری با شرکت‌های خودروسازی و پروژه‌های فولاد و سیمان و پروژه‌های اقتصادی عظیم دیگر تنها گوشه‌ای از خدمات اقتصادی بانک تجارت به شمار می‌رود.

کارکنان بانک تجارت در دوران دفاع مقدس نیز حضوری گسترده داشتند و یادگار آن سال‌ها نزدیک به 40 شهید و صدها جانباز و رزمنده و ایثارگر است.

پس از تصویب سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، سهام بانک تجارت در نهم آذرماه 1388 در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد. از آن تاریخ پاسخگویی به ذینفعان یعنی سهامداران، مشتریان و هموطنان از طریق انجام عملیات بانکی سودآور و همگام با سیاست‌های اقتصادی دولت جمهوری اسلامی جلوه‌ای دیگر از این بانک را به نمایش گذاشت.

اکنون بانک تجارت پس از چهار دهه فعالیت مستمر و حضور تاثیرگذار در اقتصاد کشور، ایجاد تحولات گسترده ساختاری عملیاتی را در دستور کار دارد. تکمیل زنجیره بانکداری جامع، استقرار سامانه بانکداری متمرکز، اجرای پروژه بانکداری دیجیتال، تقویت سوپرمارکت مالی، حرکت به سمت کاهش هزینه‌ها، افزایش سودآوری و ارائه خدمات تخصصی به مشتریان گوناگون از برنامه‌های استراتژیک بانک تجارت در سال‌های پیش رو است. برنامه‌هایی که با تکمیل آنها نوید بانکی مترقی و روزآمد متناسب با نیاز امروز فعالان اقتصادی کشور را به همراه خواهد داشت.

امروز بزرگترین فعالان اقتصادی کشور، بانک تجارت را به عنوان متخصص ارائه خدمات ارزی و اعتباری می‌شناسند. گواه این سخن، کارنامه عملکردی بانک تجارت در صدور ضمانتنامه بانکی، گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و ریالی و ارائه خدمات متنوع ارزی به فعالان اقتصادی میهن اسلامی ایران است.

بانک تجارت در شرایط دشوار ناشی از تحریم نیز همچنان بر این میثاق پایدار ماند و ضمن برقراری ارتباط مستحکم با مشتریان استراتژیک خود، تمهیداتی را برای شرایط تحریمی نیز همچون سال‌های گذشته اندیشید.

اکنون ضمن تقدیر از اعتماد سهامداران به مجموعه بانک تجارت اعلام می‌داریم، مجموعه مدیران و کارکنان بانک تجارت در 40 سالگی تاسیس این بانک با اتکا به چهار دهه تجربه، تلاشی افزون‌تر از گذشته را به کار بسته است تا کارنامه‌ای شایسته تحسین را از خود به جای گذارد.

رضا دولت‌آبادی

مدیرعامل بانک تجارت

► مهلت فعالسازی رمز پویا تمدید شد
لزوم ثبت صحیح شماره تلفن‌همراه در بانک جهت دریافت رمز پویا ◄

مطالب مرتبط
بنر