نسخه جدید موبایلت ویژه کاربران iOSعرضه شد

چهارشنبه ، 4 دی 1398 ، 12:04
بانک سامان نسخه جدید اپلیکیشن موبایلت را برای کاربران گوشی‌های آیفون عرضه کرد.

به گزارش سامان رسانه، با توجه به محدودیتهای قبلی در دسترسی کاربران iOS به اپلیکیشن موبایلت، بانک سامان علاوه بر نسخه تحت وب، نسخه قابل‌نصب این اپلیکیشن را با خدماتی کامل و یکسان با نسخه‌های اندروید و تحت وب عرضه کرد.

بر این اساس، نسخه جدید موبایلت برای کاربران iOS تمامی قابلیت‌های موجود در نسخه اصلی و نسخه وبی این اپلیکیشن را داراست و برای نصب آن نیازی به مراجعه یا عضویت در  استورهای مختلف نیست.

گفتنی است، کاربرانی که از بستر iOS استفاده می‌کنند، برای بهره‌برداری از این نسخه اپلیکیشن موبایلت لازم است تا ابتدا از طریق نسخه وبی (PWA) به آدرس http://app.mobillet.ir وارد موبایلت شوند و سپس از بخش سایر، گزینه دانلود نسخه iOS را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که برای نصب نسخه جدید موبایلت باید تمامی نسخه‌های قدیمی این اپلیکیشن از روی گوشی حذف شود و همچنین تاریخچه صفحات مرورگر گوشی را نیز از آدرس Settings/safari/Clear history and website Data  پاک کنید. علاوه بر این پس از نصب اپلیکیشن لازم است که از مسیر تنظیمات گوشی، گزینه General را انتخاب و در بخش Profile & Device Management اپلیکیشن موبایلت را تائید کنید.

کاربران در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس و یا با نشانی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید در ارتباط باشند.


► نامگذاری روز ۱۴ اسفند به نام «ترویج فرهنگ قرض الحسنه» در تقویم رسمی کشور
آغاز ارسال پیامکی رمز پویا از هفته دوم دی‌ماه ◄

مطالب مرتبط
بنر