توان بالای بانک کشاورزی درحمایت از رونق تولید با رشد چشمگیر منابع ارزان قیمت

شنبه ، 7 دی 1398 ، 11:41
توان حمایتی بانک کشاورزی از رونق تولید و امکان پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی، با افزایش کم نظیر سهم سپرده های ارزان قیمت بانک، رشد چشمگیری یافته است.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، سپرده های ارزان قیمت سهم به سزایی در تامین منابع بانکی برای پرداخت تسهیلات و حمایت از رونق تولید دارند و بانک کشاورزی با ارائه خدمات نوین بانکی و جلب رضایت مشتریان توانسته است ضمن رعایت مقررات بانک مرکزی، سهم سپرده های ارزان قیمت را از ابتدای سال 1397 به طور چشمگیری افزایش دهد.

این گزارش می افزاید: سهم سپرده های ارزان قیمت از کل مبلغ سپرده های مردمی در پایان سال 1396 حدود 36 درصد بود که با اهتمام برای افزایش رضایتمندی مشتریان، این نسبت در پایان سال 1397 به 44 درصد افزایش یافت و خوشبختانه این روند صعودی در سال 1398 نیز ادامه داشته است.

بر اساس این گزارش، افزایش 8 درصدی منابع ارزان قیمت بانک در شرایط اقتصادی موجود، موفقیتی شایان توجه و فرصتی طلایی برای خدمت رسانی بیشتر به بخش کشاورزی ، حمایت از رونق تولید در این بخش ، شکوفایی اقتصادی و تامین امنیت غذایی کشور است.

شایان ذکر است چنین ترکیب سپرده ای در کمتر بانکی دیده می شود و نشان دهنده موفقیت بانک کشاورزی در ارائه خدمات نوین بانکی، سلامت اداری و اهتمام کارکنان به جلب رضایتمندی مشتریان  است . اعتماد و انتخاب مشتریان بانک کشاورزی برای سپرده گذاری در این بانک، به مشارکت در رونق اقتصاد و بخش کشاورزی کشور ، منجر خواهد شد.


► «رمزینه» بانک سامان، نرم افزار دریافت رمز دوم پویا
ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک توسط بانک سامان ◄

مطالب مرتبط
بنر