بانک مسکن از حوزه فرهنگ و هنر حمایت خواهد کرد

چهارشنبه ، 16 بهمن 1398 ، 11:39
نمایشگاه و فروشگاه آثار خوشنویسی و نقاشیخط، با حضور مدیرعامل بانک مسکن ابوالقاسم رحیمی انارکی در محل بانک مسکن افتتاح شد.

به گزارش بانکی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه و در بازدید از نمایشگاه و فروشگاه آثار خوشنویسی و نقاشیخط که در محل ستاد بانک برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه ها گفت: بانک مسکن چندین سال است که در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی خود و همچنین حمایت از حوزه فرهنگ و هنر اقدام به برگزاری این نمایشگاه ها کرده است.

وی اظهار داشت: فراهم کردن مکانی برای عرضه کار هنرمندان جوان و حمایت از آنها از جمله اقداماتی است که در این نمایشگاه صورت گرفته است. هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در آمده است هنرمندان جوان، مستعد و با استعدادی هستند که رزومه های بسیار مناسب و پرباری دارند که امیدواریم بتوانیم با حمایت از این جوانان و آشنایی همکاران و مشتریان بانک با آثار این هنرمندان و خرید آثار هنری آنها از این هنرمندان جوان حمایت کنند.

مدیرعامل بانک مسکن، در خصوص حمایت بانک از کارکنانی که دارای آثار هنری هستند افزود: اگر کارکنان بانک کارهای برجسته ای در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری واجتماعی انجام دهند قطعا در حوزه های مختلف حمایت و پشتیبانی بانک را خواهند داشت و بخشی از بودجه فرهنگی بانک برای خرید این آثار برجسته اختصاص داده خواهد شد.

وی در ادامه به نقش سازمان ها در حوزه های مختلف مسوولیت های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: تمامی سازمان ها اعم از دولتی و غیر دولتی علاوه بر فعالیت های اصلی خود مسوولیت های دیگری نیز بر عهده دارند که در مجموعه فعالیت های خود حتماً باید به آن توجه داشته باشند این مجموعه فعالیت ها تحت عنوان مسوولیت های اجتماعی است که دامنه این فعالیت ها به یک فعالیت خاص محدود نمی شود و حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و دیگر فعالیت ها را شامل می شود. بانک مسکن هم در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی خود فعالیت هایی از قبیل برگزاری نمایشگاه، احداث مدارس در مناطق محروم، تجهیز مساجد، راه اندازی کمپین های مختلف در حوزه های اقلیمی مانند آب، خاک که مدتی است بانک به آن پرداخت است انجام داده است و امیدواریم بتوانیم این قبیل فعالیت ها در حوزه های مختلف بسط و گسترش دهیم.به گزارش هیبنا، نمایشگاه و فروشگاه آثار خوشنویسی و نقاشیخط از تاریخ 14 الی 21 بهمن ماه در محل ستاد مرکزی بانک مسکن ساختمان ونک برپا می باشد و همچنین بازدید برای عموم آزاد است.


► عملیات اجرایی طرح گام در چهار بانک آغاز شد
انتصاب عضو جدید هیأت مدیره بانک مسکن ◄

مطالب مرتبط
بنر