حمایت فراتسهیلاتی بانک مسکن از شرکت های فعال در بخش ساختمانی

يكشنبه ، 27 بهمن 1398 ، 15:02
مدیر عامل بانک مسکن به همراه اعضای هیات مدیره بانک از کارخانه صنعتی «بوتان» بازدید کردند

مدیر عامل بانک مسکن به همراه اعضای هیات مدیره بانک از کارخانه صنعتی «بوتان» بازدید کردند .در این بازدید، مدیران «بوتان» آخرین وضعیت تولیدات صنعتی این کارخانه که مصارف خانگی و ساختمانی دارد را برای هیات مدیره بانک مسکن تشریح کردند.

گروه صنعتی «بوتان» بزرگترین تولیدکننده انواع سیستم های گرمایشی ساختمان شامل پکیج شوفاژ دیواری و آبگرمکن دیواری در ایران و همچنین آبگرمکن گازی در خاورمیانه است.این مجموعه صنعتی همچنین رادیاتور نیز تولید می کند.

ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل بانک مسکن در حاشیه بازدید از کارخانه و گروه صنعتی «بوتان» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن اعلام کرد: ما در بانک مسکن حمایت مالی-اعتباری از کارخانه ها و شرکت های ساختمانی و تولیدکننده تجهیزات و مصالح ساختمانی در «حوزه های فراتسهیلاتی» را آغاز کرده ایم که همکاری با «بوتان» نمونه موفق و کاملی در این مسیر حمایتی است.

مدیر عامل بانک مسکن افزود: گروه صنعتی «بوتان» از خدمات بانک مسکن در حوزه «بانکداری شرکتی» بهره میبرد و در عین حال تامین کننده یکی از بخش های اصلی و مورد نیاز ساختمان ها است.

رحیمی انارکی با بیان اینکه «بوتان» مجموعه اقداماتی را برای توسعه فعالیت های خود شروع کرده است گفت: این گروه صنعتی به عنوان یکی از مجموعه مشتریان ویژه بانک مسکن اخیراً درخواست حمایت مالی-اعتباری برای توسعه تولید و همچنین افزایش صادرات را داشت و از آنجا که بانک مسکن برای خود ماموریت پشتیبانی تسهیلاتی و فراتسهیلاتی از همه فعالان بخش مسکن و ساختمان را تعریف کرده است، در نظر داریم نیاز «بوتان» را تامین کنیم.
مدیر عامل بانک مسکن همچنین به هیبنا گفت: در پایان بازدید هیات مدیره بانک مسکن از کارخانه «بوتان» جلسهای در دفتر مرکزی این گروه صنعتی برگزار شد و درخواست طرف مقابل در اختیار ما قرار گرفت. در نهایت مقرر شد تیمهای کارشناسی بانک مسکن در ساختمان مرکزی بر روی سه حوزه مرتبط با نیاز مالی-اعتباری «بوتان» مطالعات و بررسیهای لازم را انجام دهند تا شرایط برای انعقاد تفاهمنامه های ارزی، تامین مالی و همچنین تامین مالی و مسکن کارکنان این مجموعه فراهم شود.

رحیمی انارکی با بیان اینکه شرکتهای فعال در بخش مسکن و ساختمان می توانند از خدمات «بانکداری شرکتی» بانک مسکن استفاده کنند، افزود: بانک مسکن در قالب بانکداری شرکتی به نوعی خدمات فراتسهیلاتی به شرکت ها ارایه می دهد خدماتی همچون روش های پرداخت، نگهداری حساب مالی اختصاصی، تامین مالی به کمک ابزارهای مختص بازار سرمایه، تامین مسکن کارکنان و ... که به شکل کلی شامل ارایه خدمات جدید بانکی مطابق نیاز شرکت ها است.
مدیر عامل بانک مسکن با بیان اینکه شرکت های مختلف در بخش مسکن و ساختمان می توانند بانک مسکن را به عنوان نهاد پشتیبان خود در حوزه های مالی-اعتباری محسوب کنند گفت: این بانک به عنوان بانک تخصصی مسکن آمادگی دارد به همه شرکت های تولید کننده مسکن و ساختمان و همچنین کارخانه های تولید انواع مصالح ساختمانی، خدمات بانکداری شرکتی و انواع تسهیلات مورد نیاز را ارایه کند.


► یادداشت رئیس کل بانک مرکزی
توزیع 2000 بسته نوشت افزار در مدارس محروم توسط بانک کشاورزی ◄

مطالب مرتبط
بنر