خدمات ويژه بانک اقتصادنوين براي مقابله با شيوع ويروس کرونا

سه شنبه ، 13 اسفند 1398 ، 14:54
بانک اقتصادنوين با هدف کاهش مراجعات حضوري مشتريان ارجمند به شعب بانک و به‌منظور جلوگيري از شيوع ويروس کرونا خدمات ويژه‌اي ارائه کرد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ پيرو ابلاغيه بانک مرکزي ج.ا.ا در راستاي مديريت و کنترل شيوع ويروس کرونا و لزوم تسهيل استفاده هم‌وطنان گرامي از درگاه‌هاي غيرحضوري و کاهش مراجعه به شعب، تمام کارت‌هاي نقدي بانک اقتصادنوين که تاريخ انقضاي آن‌ها اسفند 1398 و فروردين 1399 است به مدت يک سال تمديد شد. بديهي است انجام تراکنش‌هاي نيازمند به تاريخ انقضا؛ با وارد کردن تاريخ جديد امکان‌پذير است.

همچنين مبلغ برداشت نقدي از کارت‌هاي بانک اقتصادنوين روي خودپردازهاي اين بانک تا چهاردهم فروردين 1399 تا سقف پنج ميليون ريال افزايش يافت.

گفتني است مشتريان بانک اقتصادنوين مي‌توانند با استفاده از خدمات الکترونيکي اين بانک مانند اينترنت‌بانک، اينترنت‌بانک همراه، سامانه همراه‌نوين، اپليکيشن رمز‌ساز ارس و ... بسياري از فعاليت‌هاي مورد درخواست خود را بدون نياز به حضور در شعبه دريافت کنند.

علاوه بر خدمات يادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 در تمام ايام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي به پرسش‌ها و ابهامات مشتريان ارجمند هستند.

► سقف کارت به کارت به ۵۰ میلیون ریال افزایش یافت
سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر پاسخگوی 24 ساعته مشتریان ◄

مطالب مرتبط
بنر