تغییرات سامانه پرداخت با کارت برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا

چهارشنبه ، 14 اسفند 1398 ، 09:49
رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن از تغییرات پیکربندی سامانه پرداخت با کارت بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش بانکی به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، نیکوفر صفری رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن با اشاره به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سطح شهرهای کشور و همچنین اعلام هشدار وزارت بهداشت و سایر دستگاه های مربوطه و با توجه به دستور العمل بانک مرکزی در خصوص ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه مشتریان به شعب بانک از تاریخ 98/12/10 تا اطلاع ثانوی تغییرات ذیل در سامانه پرداخت با کارت اعمال می شود.

وی اظهار داشت: سقف روزانه انتقال وجه داخلي و شتابي از 30،000،000 ريال به 50،000،000 ريال افزايش يافته است.همچنین سقف روزانه برداشت وجه كارتهاي مسكن و شتاب از خودپردازهاي بانك مسكن به 5،000،000 ريال افزايش يافته است.

وی افزود : در گذشته سقف روزانه تعداد رمز دوم اشتباه سه مرتبه بوده است که از تاریخ مذکور تا اطلاع ثانوی به پنج مرتبه افزايش يافته است.

رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن گفت: كليه كارتهايي كه تاريخ انقضاء آنها بهمن 98 تا فروردين 99 بوده است، سه ماه مهلت دارند تا نسبت به تمديد كارت خود اقدام نمايند و در مدت مذكور، در كليه درگاههاي بانك مسكن و شتاب قابل استفاده مي باشند.

به گفته وی دوره الزام تغيير رمز اول در درگاههاي حضوري بانك مسكن از 12 ماه به 14 ماه افزايش يافته است

► ۷ تدبیر بانک مسکن برای مقابله با گسترش ویروس کرونا در شعب
سقف کارت به کارت به ۵۰ میلیون ریال افزایش یافت ◄

مطالب مرتبط
بنر