ایجاد اشتغال در مناطق محروم از اولویت های بانک رفاه است

دوشنبه ، 8 ارديبهشت 1399 ، 11:52
شکل‌گیری مرکز حمایت های اجتماعی در مناطق محروم و کمک به ایجاد اشتغال در این مناطق، از برنامه های جدید بانک رفاه است.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، للـه گانی مدیر عامل این بانک در بازدید از خیریه جواد الائمه اسلامشهر که در حوزه پوشاک فعالیت می کند با بیان این مطلب گفت: از اهداف اصلی بانک رفاه، همکاری و تعامل با فعالان اقتصادی با رویکرد ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور است که شکل‌گیری مرکز حمایت های اجتماعی در این مناطق از برنامه‌های جدید و در دست اجراست تا بتوانیم در مسیر تحقق شعار سال که "جهش تولید" است، گام برداریم.

مدیر عامل بانک رفاه افزود: با توجه به سوابق خیریه که ایجاد اشتغال را در مناطق محروم پیگیری می‌کند، می توانیم همکاری و تعامل مثبتی داشته باشیم و برنامه ها را با کمک یکدیگر به پیش ببریم.

للـه گانی اظهار داشت: تامین سرمایه در گردش خیریه، راه اندازی کارگاه های کوچک و ایجاد اشتغال در مناطق محروم توسط خیریه و کمک برای فروش محصولات تولیدی از طریق ایجاد ارتباط بین خیریه و مشتریان از جمله کارگران و بازنشستگان، برنامه هایی است که می توانیم اجرا کنیم.

مدیر عامل بانک رفاه در پایان تصریح کرد: در کارهای تولیدی یکی از مهم ترین بخش ها، فروش محصولات تولیدی است که با یک برنامه ریزی منطقی و مناسب می توانیم شبکه فروش محصولات تولیدی این خیریه را در سراسر کشور ایجاد و گسترش دهیم.

در ادامه، مدیر عامل این خیریه به ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه پرداخت و گفت: فعالیت اصلی ما تولید پوشاک است که با توجه به شرایط حساس کنونی که ویروس کرونا کشور را با مشکلاتی مواجه کرده است، به طور موقت تولید ماسک و گان (لباس مخصوص کادر درمان) را از سر گرفته ایم و روزانه 140 هزار ماسک و 3 تا 5 هزار گان تولید و در بیمارستان ها، گروه های جهادی، شرکت ها و ... توزیع می کنیم و پس از برگشت کشور به شرایط عادی، کارگاه‌های تولیدی پوشاک با اولویت اشتغال را در مناطق محروم ایجاد و گسترش خواهیم داد.


► بانک اقتصادنوين بيش از 53 هزار فقره تسهيلات به حساب سرپرستان خانوار واريز کرد
پیام تسلیت للـه گانی به مناسبت درگذشت مدیر عامل بانک مسکن ◄

مطالب مرتبط
بنر