روابط عمومی بانک مسکن در پیامی بابت همدردی با خانواده بزرگ بانک مسکن مراتب قدردانی خود را ابراز کرد.

سه شنبه ، 16 ارديبهشت 1399 ، 13:49

 هر چند غیر قابل باور و سخت است ولی چاره ای جز پذیرش تقدیر نداریم و حسرت مندانه فقدان مدیرعامل ارجمند و فقیدمان را به سوگ نشسته ایم.

با توجه به محدودیت های قانونی و احساس مسئولیت شرعی و اجتماعی به علت شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی امکان برگزاری مراسم مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل فقید بانک مسکن فراهم نبود لیکن صمیمانه از تمامی دوستانی که به هر نحو مشارکت ارزشمند خودرا در این غم سنگین مبذول داشته اند قدردانی می نماییم.

از معاون اول محترم رییس جمهور،وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی،وزیر محترم راه و شهرسازی ،رییس محترم کل بانک مرکزی،سفیر محترم ژاپن در ایران و تمامی معاونان و مشاوران وزرا،شرکت ها، سازمانها ،بنیادها ،بانک ها ،نهادها ،شوراها ،کانون ها ،مدیران ،روزنامه ها ، نشریات و سایر افرادی که برای ابراز همدردی و عرض تسلیت با ارسال پیام ،درج بنر ، تاج گل ،شرکت در آیین های تشییع ،قرائت قرآن کریم و اقامه نماز برای علو درجات ایشان، کمال تشکر را داریم ،بدون شک راه و آرمان های متعالی این مرد بزرگ و سخت کوش را در خدمت به مردم با تمام وجود ادامه خواهیم داد.

او آبرو و همت خود را در راه پیشبرد اهداف عالیه بانک و کشور در دست گرفت و این رمز جاودانگی و حضور همیشگی او در میان خانواده بزرگ بانک مسکن است.

سلامتی ،سعادت و بهروزی تمامی دوستداران ایشان رااز درگاه الهی مسالت داریم

► تغییر سرشماره پیامکی تراکنش‌های بانکی مشتریان پست بانک ایران
حمایت بانک شهر از تولیدکنندگان داخلی با هدف تحقق عملی "جهش تولید" ◄

مطالب مرتبط
بنر