وام قرض‌الحسنه اسنپ برای حمایت از کاربران راننده در شرایط کرونا

سه شنبه ، 30 ارديبهشت 1399 ، 15:40
شیوع ویروس کرونا در ایران، مانند سراسر جهان تاثیرات مخرب اقتصادی و رکود در کسب‌وکارها را به دنبال داشته است. همچنین از آن جا که مهمترین راهکار برای مبارزه با شیوع این ویروس، پرهیز از جابه‌جایی است و همواره به افراد توصیه می‌شود در خانه بمانند، این توصیه‌ها تاثیرات منفی بر معیشت کاربران راننده اسنپ به جای گذاشته است. اسنپ در راستای توجه به معیشت و وضعیت اقتصادی کاربران راننده در شرایطی که همه با هم علیه کرونا فعالیت می‌کنیم در نظر دارد وام‌های قرض‌الحسنه با شرایط ویژه بدون بهره و بدون نیاز به ضامن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.


وام ۵ میلیون تومانی ویژه کاربران راننده‌ مبتلا به کرونا

با توجه به گسترش و شیوع ویروس کرونا، برخی از اعضای ناوگان اسنپ نیز با این بیماری درگیر شده‌اند. ما در نظر داریم برای کاهش هزینه‌ها و ثبات خاطر عزیزان مبتلا، وام ۵ میلیون تومانی را به کاربران راننده که با کرونا مبارزه می‌کنند اعطا کنیم تا در دوران نقاهت با کمترین دغدغه سلامت خود را باز یابند.

در همین راستا قرار است از سوی اسنپ با کاربران راننده‌ای که تست کرونای آنها در یکی از مراکز معتبر پزشکی تایید شده باشد، تماس گرفته شود. همچنین حساب این عزیزان تا زمان بهبودی کامل مسدود خواهد شد. اسامی کاربران راننده مبتلا به کرونا، از سوی نهادهای ذی‌ربط ‌در اختیار اسنپ قرار می‌گیرد.
شرایط ضمانت ویژه رانندگان:

  •     ارائه یک فقره چک (به مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) یا سفته (به مبلغ ۶ میلیون تومان)، فقط توسط وام گیرنده
  •     بدون نیاز به ضامن


۵ هزار وام ۲ میلیون تومانی ویژه کاربران راننده پرتلاش

همچنین اسنپ در نظر دارد جهت جبران وضعیت اقتصادی ناشی از بحران کرونا، ۵ هزار وام ۲ میلیون تومانی در اختیار فعال‌ترین کاربران راننده ۳ ماه گذشته در ناوگان خود قرار دهد. برای دریافت این وام نیاز به ضامن نیست و نرخ بهره آن صفر درصد است.

با کاربران راننده واجد شرایط دریافت این وام از سوی اسنپ تماس گرفته می‌شود.

نحوه بازپرداخت:

  •     قسط اول، کارمزد به مبلغ ۳۳ هزار تومان
  •     تعداد ۹ قسط هر کدام به مبلغ ۲۲۲ هزار تومان


شرایط ضمانت ویژه رانندگان:

  •     ارائه یک فقره چک (به مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) و یا سفته (به مبلغ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان) فقط توسط وام گیرنده
  •     بدون نیاز به ضامن


► دورکاری بانک‌ها لغو شد/ ساعت کار جدید بانک‌ها از اول خرداد
سامانه ثبت شکايات احتمالی مشتريان بانکی دارای تسهيلات قرض الحسنه ◄

مطالب مرتبط
بنر