ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی طی یکسال دراصفهان

چهارشنبه ، 26 شهریور 1399 ، 11:31

بانک توسعه صادرات شعبه اصفهان با پرداخت ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در پنج ماهه اول سال جاری به مشتریان صادرات محور رشد ۲۳۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد.

به گزارش بانکی به نقل از اگزيم نيوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، رئیس شعبه اصفهان این بانک گفت: شعبه یادشده از سال 1392 تاکنون بیش از 20 هزار و 147 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش به صادركنندگان پرداخت کرده که عمده آنها در حوزه صنعت فعالیت داشته اند.

نیما بزرگمهر در ادامه مهمترین پروژه های تامین مالی شده در شعبه اصفهان را معرفی کرد و گفت: بانک توسعه صادرات با تمرکز ویژه بربخش صنعت در استان اصفهان، تامین مالی سرمایه در گردش شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، صنایع فرش ماشيني، پروژه تولید لوله های مسی، شرکت صنایع مس قائم و شرکتهای دانش بنیان را برعهده داشته است.

وی با بیان انکه این بانک در سال گذشته در مجموع 400 فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است، اظهار داشت: بانک توسعه صادرات ایران بطور تخصصی به کلیه تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تجار فعال در بخش صادرات، انواع خدمات در بخش هاي مختلف شامل انواع اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و ریالی، صدور انواع ضمانتنامه، تسهیلات فاینانس و ریفاینانس را ارائه می دهد.

رئیس شعبه اصفهان توسعه صادرات ایران یادآور شد: بخش ارزی این شعبه نیز تا پایان مرداد ماه 1399 حدود 5 میلیون یورو به واردات مواد اولیه شرکتهای تولیدی تخصیص داده است.


► فهرست دریافت‌کنندگان ارز نیمایی و دولتی به‌روزرسانی شد
چه تسهیلاتی از چه بانکی بگیریم ◄

مطالب مرتبط
بنر