نتایج آزمون کتبی استخدام جدید بانک تجارت اعلام شد

جمعه ، 9 آبان 1399 ، 17:13
نتایج آزمون استخدامی بانک تجارت اعلام و شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند بامراجعه به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و از نتیجه این آزمون آگاهی پیدا کنند.

 به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، نتایج آزمون استخدامی جدید این بانک اعلام، و داوطلبان می توانند برای اطلاع از نتیجه این آزمون و ارائه مدارک مورد نیاز از تاریخ ششم آبان ماه لغایت نهم آبان ماه 1399 به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

 براساس این خبر، در مرحله اول تعداد 528 نفراز داوطلبان که از نظرعلمی حائز بالاترین نمرات کتبی در آزمون استخدامی بانک تجارت شده اند پس ازپشت سر گذاشتن مراحل مصاحبه عمومی، تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی به عنوان بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت) و متصدی امور اداری با انعقاد قرارداد کار با مدت معین در شعب و واحد های ستادی بانک مشغول به کار می شوند.

همچنین تعداد 127 نفر از داوطلبان ذخیره اعلام شده نیز در صورت نیاز از سوی بانک تجارت، سایر مراحل استخدامی را پشت سر گذاشته و براساس ضوابط اعلام شده، به استخدام بانک درخواهند آمد.

آزمون کتبی استخدامی جدید بانک تجارت روز جمعه 14 شهریور ماه سال جاری همزمان در تهران و استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان و همدان برگزار شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


► اعلام اسامی برندگان جوایز ممتاز حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1398 بانک کشاورزی
نرخ رسمی یورو کاهش یافت ◄

مطالب مرتبط
بنر