شاپ کارت ملت چیست؟

يكشنبه ، 21 دی 1399 ، 10:23

نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می‌توانند نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود از تولید‏‏‏‏‏‏‏/تامین‌کنندگان و فروشندگان کالاها و خدمات طرف قرارداد بانک اقدام نموده و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی، بازپرداخت نمایند.
شرکای تجاری (پذیرندگان) شاپ‌کارت ملت

 
 
مجموعه‌ای از فروشگاه‌های معتبر و مراکز ارائه دهنده کالا و خدمات دارنده پایانه‌های فروشگاهی ملت بوده که به موجب انعقاد قرارداد پذیرندگی شاپ کارت ملت به عضویت شبکه فروشندگان این طرح در آمده و پذیرای شاپ‌ کارت‌های صادره بانک می‌باشند.
 
حامی کارت اعتباری ملت

 
نوعی شاپ کارت اختصاصی است که دارندگان آن می‌توانند نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود از یک یا مجموعه نمایندگی‌های یک فروشنده خاص اقدام نموده و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی، بازپرداخت نمایند.
شرکای تجاری (پذیرندگان) حامی کارت

 
 
فروشگاه‌های بزرگ و پرمخاطبی هستند که با دارا بودن شرایط و ضوابط تعیین شده از سوی بانک در قالب انعقاد تفاهم‌نامه با بانک، پذیرنده حامی کارت اختصاصی خود می‌باشند.
 
گروه هدف
انفرادی:
 
اشخاص حقیقی که قصد بهره‌گیری از خدمات گردشگری یا خرید محصولات یا خدمات از سرویس‌دهندگان یا پذیرندگان شاپ کارت یا حامی کارت  طرف قرارداد را دارند.
گروهی:
 
استفاده از خدمات یادشده برای معرفی‌شدگان از سوی سازمان‌ها، نهادها یا شرکت‌ها (اعم از خصوصی و دولتی) با انعقاد قرارداد گروهی امکان‌پذیر است.



► برندگان دوره پنجم، دومین جشنواره همراه بانک
تداوم کارسازی چک ها با روال گذشته تا اطلاع بعدی ◄

مطالب مرتبط
بنر