حمایت 1100میلیاردی بانک کشاورزی از کارخانه تولید انواع آب میوه در ساوه ( سن ایچ)

پنجشنبه ، 9 بهمن 1399 ، 17:01
صنعت نوشیدنی یکی از صنایع فعال در ایران است .و تولید انواع آب میوه از مهم ترین و پیشرفته ترین حلقه های زنجیره غذایی کشاورزی است که در بازار مصرف از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

یکی از برندهای معتبر صنایع تولید انواع آبمیوه در کشور، شرکت عالیفرد واقع در شهرک صنعتی کاوه در شهرستان ساوه استان مرکزی است که با فضای تولیدی 4 هکتار، نقشی برجسته در صنعت غذایی کشور دارد و سهم عمده ای را در بازار آب میوه کشور در اختیار دارد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این بانک با اعطای تسهیلاتی به مبلغ 1100 میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی شرکت عالیفرد نقش موثری در حمایت از تولید و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.

بر اساس این گزارش ،این واحد تولیدی در  فضایی به مساحت 4هکتار با ظرفیت تولید 575هزارو 500 تن در سال زمینه اشتغال 850 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

این گزارش می افزاید:، تولید آب میوه، نکتار، نوشیدنی میوه ای و گیاهی بدون گاز، نوشابه گازدار،آبجو بدون الکل( ماء الشعیر)، شربت میوه و نوشیدنی میوه ای گازدار  به عنوان مهمترین محصولات  سن ایچ ،شریسا، فروتی، کول،مالت، میکس، هاسکی و اسموتی ،سهم عمده ای از سبد غذایی مصرف کنندگان را به خود اختصاص داده است


► مشارکت گسترده بانک کشاورزی از انتقال آب از دریای عمان به محدوده سیرجان تا واحد۳ میلیون قطعه ای مرغ تخمگذار
بانک کشاورزی طی 10ماه 545 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است ◄

مطالب مرتبط
بنر