آزادی ١٤ زندانی غیر عمد با کمک ٢٦٢ میلیون تومانی کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی

دوشنبه ، 10 خرداد 1400 ، 19:50
کارکنان بانک صادرات استان خراسان‌رضوی با کمک دو میلیارد و ٦٢٠ میلیون ریالی به ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، آزادی ١٤ زندانی را رقم زدند.

به گزارش بانکی به نقل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، کیومرث جهانبانی، مدیرشعب این بانک در استان خراسان‌رضوی در حاشیه نشست با مدیرعامل ستاد دیه استان، با اعلام این خبر، افزود: در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی کارکنان بویژه در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی به صورت شبکه‌ای و هماهنگ و صدها کمک معیشتی دیگر توسط کارکنان امور شعب خراسان رضوی به مردم عزیز کشورمان و استان اهدا شده است.

وی در خصوص سایر کمک‌های بانک صادرات استان خراسان‌رضوی به زندانیان معسر افزود: از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند، بیش از ۵ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۴ درصد تاکنون پرداخت شده و این کمک‌ها همچنان به معرفی‌شدگان از سوی ستاد دیه استان ادامه دارد.

مدیر شعب بانک صادرات استان خراسان‌رضوی خاطر نشان ساخت: کارکنان این بانک در استان خراسان‌رضوی برای حمایت از دانش‌آموزان منطقه چهچه شهرستان کلات تعداد ۳۳ تبلت خریداری و به دانش‌آموزان عزیز اهدا کردند. همچنین این بانک تاکنون ضمن حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از ویروس کرونا مبلغ ۹۶۸ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۱۲درصد در اختیار مردم شریف استان قرار داده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان هم در این نشست، با اشاره به کمک‌های سخاوتمندانه کارکنان بانک صادرات خراسان‌رضوی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: انصافا کارکنان وظیفه‌شناس بانک صادرات ایران در همه عرصه‌ها یاریگر مردم نیازمند بوده و کارکنان این بانک در ایفای مسئولیت اجتماعی خویش فعال و در صف مقدم قرار دارند که جا دارد از مدیر امور شعب بانک صادرات خراسان‌رضوی و همکاران محترمشان به طور ویژه تشکر کنم.

جواد غفاریان طوسی افزود: امیدوارم با کمک ۲۶۲ میلیون تومانی کارکنان بانک صادرات استان حداقل ۱۴ زندانی معسر و نیازمند جرائم غیر عمد را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.

وی با بیان این که ۵۹۵ محکوم جرائم غیرعمد هم‌اکنون در زندان‌های استان به سر می‌برند، افزود: از ابتدای امسال بیش از ۴۵ میلیارد ریال توسط خیرین به ستاد دیه استان کمک شده و ما این مبلغ را که در نوع خود بی‌سابقه بوده برای کمک به آزادسازی زندانیان معسر، هزینه خواهیم کرد.


► چرا همتی هیچ زنی را مدیرعامل بانک نکرد؟
دارندگان سهام عدالت با زمرد تجارت 100 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند ◄

مطالب مرتبط
بنر