سی و یکمین همایش بانکداری اسلامی برگزار می‌شود / اعلام فراخوان مقاله

يكشنبه ، 20 تیر 1400 ، 13:00

سی و یکمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان «بانکداری اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب» در نیمه نخست شهریور ماه سال جاری و به صورت مجازی توسط «موسسه عالی آموزش بانکداری ایران»، برگزار می شود.


به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، محورهای اصلی این همایش شامل «اصلاح قوانین بانکی: زمینه ها و ضرورت ها»، «حکمرانی بانکی: نقد و ارزیابی»، «مدل کسب وکار بانکی: ارزیابی و آسیب شناسی» و مانع‌زدائی و پشتیبانی از تولید: نقش و مسئولیت نظام بانکی» است.


یادآور می شود، علاقمندان می توانند تا 15مرداد ماه سال جاری نسبت به ارسال اصل مقالات به دبیرخانه همایش (موسسه عالی آموزش بانکداری ایران)، اقدام کنند. 


همچنین پژوهشگران می‌توانند به منظور كسب اطلاعات بيشتر درخصوص نحوه ارسال و پذيرش مقاله به پرتال همایش به نشانی conference.ibi.ac.ir مراجعه کنند.


گفتنی است همایش سالیانه بانکداری اسلامی، در هفته بانکداری، مقارن با تصویب قانون عملیات بانکداری بدون ربا، طی سی سال گذشته برگزار شده و این همایش فرصت مناسبی برای بسط دانش بانکداری، تضارب افکار بین صاحب نظران داخلی و خارجی و هم افزایی میان آنان است. مخاطبان اصلی این همایش، مدیران، کارشناسان ارشد نظام مالی و بانکی کشور و اندیشمندان حوزه و دانشگاه هستند.


► بانک پاسارگاد، برای ششمین سال عنوان بانک برتر اسلامی ایران
تغییر ساعت کاری بانک‌ها از ١٩ تیر ◄

مطالب مرتبط
بنر