پایان هفتمین دوره جشنواره بانک محبوب من

شنبه ، 16 مرداد 1400 ، 12:32

هفتمین جشنواره کشوری «بانک محبوب من» به پایان رسید.



هفتمین جشنواره کشوری «بانک محبوب من» با نظرسنجی از بیش از 118 هزار شرکت کننده، ‌رسما به کار خود پایان داد و بانک‌های سامان،‌ شهر و گردشگری به عنوان محبوب‌ترین بانک‌های این دوره از نظر مخاطبین انتخاب شدند.

نهادهای مالی و در راس آنها بانک‌ها همواره به عنوان یکی از پرمخاطب ترین سازمان ها در کشور شناخته می شوند. به همین دلیل پایگاه خبری بانکی، به عنوان قدیمی ترین و یکی از پر مخاطب ترین رسانه های تخصصی در زمینه پوشش اخبار بانک‌ها و نهادهای وابسته، جشنواره مردمی «بانک محبوب من» را برگزار کرد. تا بتواند عملکرد بانک‌ها در حوزه‌های مختلف و بر اساس نظر مردم بسنجد. جشنواره کشوری «بانک محبوب من» همواره تلاش کرده‌ است تا مطابق نظر مردم، عملکرد بانک‌ها را بسنجد و با ارائه راهکارهای سازنده در بهبود عملکرد بانک‌ها گامی مهم بردارد.


امسال نیز پایگاه خبری بانکی با تکیه بر توان فنی و بهره‌گیری از جوانان متخصص و متعهد هفتمین دوره جشنواره کشوری «بانک محبوب من» را پرشورتر از ادوار گذشته برگزار کرد و عملکرد بانک ها را از نظر عموم جامعه موردبررسی قرار داد. در ابتدا قصد داریم سری به تاریخچه برگزاری این جشنواره بزنیم سپس هفتمین دوره جشنواره کشوری «بانک محبوب من» دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.


تاریخچه جشنواره کشوری «بانک محبوب من»


نخستین بار در سال 1390پایگاه بانکی با توجه به فعالیت تخصصی در حوزه پوشش اخبار بانک‌ها و نهادهای وابسته، تصمیم گرفت جشنواره کشوری «بانک محبوب من» را در قالب نظرسنجی از مردم برای پایش عملکرد بانک ها برگزار کند.


در اولین دوره جشنواره کشوری «بانک محبوب من»، 30هزار نفر شرکت کردند. که مجموع این اعداد در اداور گذشته به بیش از 500 هزار نفر نیز رسید.


شرکت کنندگان جشنواره را گروه‌های مختلف سنی و با سطوح تحصیلاتی متفاوت تشکیل می‌دادند و این خود موجب گردید تا جامعه آماری جشنواره گستردگی لازم را داشته باشد و بتوان به نتایج بدست آمده استناد کرد.


هفتمین جشنواره کشوری «بانک محبوب من»

برنامه‌ریزی هفتمین دوره جشنواره بانک محبوب من از آبان ماه سال 1399شروع شد و از دی ماه 1399 فرآیند مذاکره با بانک‌ها در خصوص شرکت به صورت رایگان در هفتمین دوره جشنواره آغاز گردید. در انتهای این مذاکرات، 10 بانک به صورت رسمی در این جشنواره شرکت کردند. و از طریق کانال های اطلاع رسانی، اخبار جشنواره را پوشش دادند. مدت زمان برگزاری هفتمین دوره جشنواره بانک محبوب من از ابتدای اردیبهشت1400تا انتهای خرداد ماه1400بود و طی مدت جشنواره، بیش از 118 هزار نفر در نظرسنجی‌ شرکت کردند.



به پاس قدردانی از شرکت‌کنندگان جایزه‌های نفیسی مانند گوشی موبایل آیفون 12، نیم سکه‌بهار آزادی و جوایز نقدی در صفحه رسمی اینستاگرام جشنواره قرعه‌کشی و به صورت روزانه و هفتگی به مخاطبین اهدا شد.


محبوب‌ترین بانک‌ها از دید مردم

در هفتمین دوره جشنواره کشوری «بانک محبوب من» بیش از 118 هزار شرکت کننده به سوالات پاسخ دادند که از این میان، 117.902 نظرسنجی به صورت صحیح کامل شده بود. پس از بررسی پاسخ‌ها توسط تیم علمی مجموعه، به ترتیب بانک‌های سامان،‌شهر، گردشگری،ملی و ملت رتبه‌های اول تا پنجم به عنوان محبوب‌ترین بانک‌های این دوره از نظر مخاطبین انتخاب شدند.

ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط سازنده بین عموم مردم جامعه با بانک ها یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره کشوری «بانک محبوب من» بوده است تا از این طریق، انتقادات و پیشنهادهای مردم به گوش بانک ها و نهادهای وابسته برسد. امید است،‌ شاهد برگزاری دوره‌های جدید این جشنواره با کمک حامیان مالی و رسانه‌ای در سال‌های آتی باشیم.

► جزئیات مهم از تعطیلی بانک ها
پرداخت بیش از 9 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک رفاه کارگران ◄

مطالب مرتبط
بنر