بانک پاسارگاد با ارائه کلیه خدمات بانکداری الکترونیک در هر زمان آمادگی خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیز را دارد

دوشنبه ، 1 شهریور 1400 ، 13:07
با عنایت به مصوبۀ ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص اعمال محدودیت‌های ترددی و تعطیلی کامل بانک‌ها، ادارات و بسیاری از مشاغل طی روزهای دوشنبه 25، سه‌شنبه 26 و شنبه 30 اَمرداد 1400 ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای کلیۀ هم‌میهنان عزیز و دعوت از ایشان برای ماندن در منازل خود و به حداقل رساندن ترددهای غیرضروری شهری، به اطلاع مشتریان گرامی بانک پاسارگاد می‌رساند که کلیۀ سامانه‌های الکترونیک این بانک از جمله: سامانۀ بانکداری مجازی، همراه‌بانک (موبایل‌بانک)، #720*، سامانه کیف پول همراه بانک پاسارگاد (پی‌پاد) و شبکۀ مالی اجتماعی هوشمند ویپاد طی این روزها آمادۀ خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز بوده و خودپردازهای این بانک نیز ضمن آمادگی سرویس‌دهی کامل در طول این مدت، با حداکثر ظرفیت پول‌گذاری شده‌اند.


مشتریان گرامی بانک می‌توانند برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های همراه‌بانک پاسارگاد و آموزش کامل خدمات آن به صفحۀ مخصوص این سامانه در وب‌سایت بانک به نشانی : www.bpi.ir/elearning/topic/mobile-bank مراجعه نمایند تا با بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های این سامانه، نیازهای بانکی خود را در طول این مدت مرتفع سازند.


لازم به توضیح است طبق تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیۀ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سامانۀ «چکاوک» (نقل و انتقال چک) و سامانۀ حواله‌های بین‌بانکی «ساتنا» طی این ایام غیرفعال هستند و بانک‌ها از ارائۀ خدمات حضوری به‌صورت شعبه‌های کشیک نیز منع شده‌اند. عملکرد سامانۀ حواله‌های بین‌بانکی «پایا» در روزهای مورداشاره مشابه سایر روزهای تعطیل و با یک چرخۀ واحد (در ساعت ۱۲:۴۵) خواهد بود. همچنین تمدید ضمانت‌نامه‌های ریالی با تاریخ سررسید در روزهای تعطیل پیش رو، در روز ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ از طریق سامانۀ «سپام» ریالی، امکان‌پذیر است.


شایان ذکر است که مرکز ارتباط با مشتریان بانک به شمارۀ 82890 و بخش ارتباط با مشتریان وب‌سایت بانک به نشانی www.bpi.ir/crm طی این ایام آمادۀ پاسخگویی به سؤالات بانکی مشتریان ارجمند خواهند بود.


► تعداد چک های ثبت شده در سامانه صیاد به 10 میلیون فقره رسید
ابلاغ ساعت کاری جدید واحدهای بانک ملی ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر