بازگشت وجه برای کاربران به زودی در سیستم پرداخت واتساپ

جمعه ، 16 مهر 1400 ، 16:39

پیام رسان واتساپ متعلق به فیس بوک، در نوامبر سال گذشته یک ویژگی سیستم پرداخت را در هند معرفی کرده بود.


این سیستم پرداخت که با نام WhatsApp Pay عرضه شده است، یک ویژگی انتقال پول همتا به همتا “P2P” است که به کاربران امکان می دهد پرداخت های درون برنامه ای و انتقال پول را با استفاده از رابط پرداخت های متحد "UPI" انجام دهند.


فرایند ارسال و دریافت پول از طریق واتساپ شبیه تراکنش های آنلاین در سیستم های پرداخت Google Pay ،Paytm و سایر برنامه های تحت UPI است. در حال حاضر، گزارش جدیدی از شرکت واتساپ نشان می دهد که این پیام رسان قصد دارد برای افزایش استفاده از بستر پرداخت دیجیتالی خود ویژگی دیگری برای این سیستم به نام "Cashback" معرفی کند.


این ویژگی فقط به پرداخت های UPI در هند محدود می شود و کاربران می توانند حداکثر تا  10 روپیه برای تراکنش های خود دریافت کنند ولی هنوز مشخص نشده است که بازگشت وجه برای یک تراکنش است یا برای کل تراکنش ها محاسبه می شود. بازگشت وجه برای کاربران 48 ساعت بعد از انتقال اولیه به حساب واریز خواهد شد. البته شرکت واتساپ اعلام کرده است مبلغ بازپرداخت ممکن است تا انتشار رسمی این ویژگی تغییر کند. اجرای قابلیت cashback در نسخه های بعدی خواهد بود و هنوز در نسخه های بتا نیز وجود ندارد.

► پارسال چند نفر دنبال کار بودند؟
گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی ◄

مطالب مرتبط
بنر