پرداخت ٥٢٠٠ فقره وام ودیعه مسکن توسط بانک صادرات ایران

سه شنبه ، 11 آبان 1400 ، 11:17
بانک صادرات ایران در هفت ماه اول سال جاری بیش از ٥٢٠٠ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش بالغ بر هزار و ٦٠٠ میلیارد ریال به مستاجران پرداخت کرد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور حمایت از مستاجران از ابتدای سال ١٤٠٠ تا پایان مهرماه سال جاری پنج هزار و ٢٢٠ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش هزار و ٦٣١ میلیارد ریال به مستاجران پرداخت کرده است.

 این بانک همچنین در سال ٩٩ بیش از دو هزار و ٨٤٤ میلیارد ریال به ١٥ هزار و ٩٣ نفر وام ودیعه مسکن پرداخت کرد. استان‌های خوزستان، کردستان، فارس، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، مازندران، زنجان، کرمان، مرکزی و البرز، ١٠ استان اول دریافت‌کننده بیشترین وام ودیعه مسکن از بانک صادرات ایران در سال ٩٩ بوده‌اند.

پرداخت وام ودیعه مسکن برای مستأجران در قالب برنامه‌های حمایتی بانک صادرات ایران در شرایط ویژه ناشی از بیماری کرونا، از ابتدای شهریور ماه سال ٩٩ آغاز شده و در کنار پرداخت تسهیلات حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، به منظور کاهش مشکلات هموطنان به اجرا درآمده است.

بانک صادرات ایران طی سال‌های اخیر کمک به بخش مسکن را در شهرها و روستاهای کشور با پرداخت تسهیلات حمایتی مورد توجه قرار داده و پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده شهری و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را نیز به صورت جدی دنبال می‌کند.

► حمایت بانک صادرات ایران از لیگ برتر کشتی
دکتر ابراهیمی دستور حل مشکل داد ◄

مطالب مرتبط
بنر