اهدا ۱۳۶ عدد بخاری به زلزله زدگان اندیکا توسط کارکنان بانک کشاورزی خوزستان

چهارشنبه ، 17 آذر 1400 ، 16:26
کارکنان بانک کشاورزی در استان خوزستان ۱۳۶ عدد بخاری به مردم‌ شریف زلزله زده اندیکا اهدا کردند.


به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خوزستان، کارکنان بانک کشاورزی در راستای کمک به مردم شریف زلزله زده اندیکا ضمن ارسال کمک نقدی و واریز وجه به حساب مشترک ویژه خسارت دیدگان ناشی از زلزله در سطح کشور، نسبت به تهیه ۱۳۶عدد بخاری برای همدلی و همیاری با مردم‌ شریف زلزله زده اندیکا  اقدام کردند.


در این راستا جهانپور معماریان مدیر شعب بانک کشاورزی در استان خوزستان اظهار داشت: زلزله زدگان شهرستان اندیکا از تسهیلات یک میلیارد ریالی برخوردار می شوند. این تسهیلات برای بازساری و نوسازی منازل روستائیان با نرخ ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ساله به صورت زنجیره ای به روستائیان شهرستان اندیکا پرداخت خواهد شد.


وی افزود: رسالت بانک کشاورزی در سطح کلان پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از بُعد بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده است و در حال حاضر میزان این تسهیلات تحت تاثیر متراژ، شدت خسارت و ارزیابی های صورت گرفته از خسارات وارده شده تعیین می شود.


معماریان تصریح کرد: برای حمایت از بیمه شدگان بخش کشاورزی، غرامت تلفاتی که بر اثر زلزله برای دام ها ایجاد شده را پرداخت کردیم.


مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان درخصوص تامین مالی تسهیلات کشت ابراز داشت: بانک کشاورزی در این زمینه نیز فعالیت های موثری داشته است، بنابراين تلاش می کنیم که تسهیلات زلزله زدگان را با سرعت بیشتر پرداخت کنیم.


► انتصاب اعضای جدید هیأت مدیره بانک کشاورزی
حسابداری، لازمه تصمیم‌سازی، پاسخگویی و پیشرفت اقتصادی است ◄

مطالب مرتبط
بنر