خرید و اهدای ویلچر به معلولان استان کرمان از سوی کارکنان بانک رفاه کارگران

سه شنبه ، 23 آذر 1400 ، 18:51
کارکنان مهرورز و نوع‌‎دوست بانک رفاه کارگران استان کرمان در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و معلولان نیازمند این استان، ویلچر اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این اقدام مهرورزانه و انسان‌دوستانه کارکنان بانک رفاه کارگران در قالب مشارکت در پویش اداره کل بهزیستی استان با عنوان "هدیه شعبه ما، یک ویلچر"، انجام شد.

بر اساس این گزارش، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان کرمان طی سخنانی در مراسم اهدای این ویلچرها که با حضور مدیران و مسئولان بهزیستی استان در محل مدیریت شعب برگزار شد، به اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت اجتماعی اشاره و تصریح کرد: برای بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی به سهام‌داری سازمان تامین اجتماعی، حضور موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی یک تکلیف به شمار می‌رود و اقدامات بانک در این راستا به شکل روزافزونی در حال گسترش و توسعه است.

وی افزود: اقدام کارکنان بانک رفاه کارگران استان کرمان در راستای تهیه و اهدای ویلچر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و معلولان نیازمند این استان در قالب پویش "هدیه شعبه ما، یک ویلچر" اداره کل بهزیستی استان نیز به منظور ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام شد.

► پرداخت بیش از 42.562 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی بانک رفاه کارگران
دومین دوره مسابقه "هوش حفاظتی" بانک رفاه کارگران برگزار می‌شود ◄

مطالب مرتبط
بنر