پنجمین مدرسه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چابهار افتتاح شد

پنجشنبه ، 30 دی 1400 ، 14:10
یک باب مدرسه ۴ کلاسه در روستای کهنانیکش بخش دشتیاری شهرستان چابهار که با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ساخته شد، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک با هدف توسعه فضا و فرصت‌های آموزشی در مناطق کمتر برخوردار، یک مدرسه‌‌ در روستای کهنانیکش بخش دشتیاری شهرستان چابهار ساخت. این اقدام بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی برای توسعه عدالت تحصیلی و کمک به برخورداری دانش‌آموزان مستعد از فضای آموزشی مناسب انجام شده است.

مدرسه یاد شده با حضور معاون مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز سیستان و بلوچستان، فرمانداران شهرستان‌های ‌دشتیاری و باهوکلات، معاون مدیریت شعبه‌های سیستان و بلوچستان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و تعدادی از دانش‌آموزان مستعد منطقه به بهره‌برداری رسید.

آموزش به‌عنوان یکی از محورهای اساسی توسعه کشور، همواره مورد توجه بانک قرض الحسنه مهر ایران بوده؛ به‌طوری که این پنجمین مدرسه‌ای است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مناطق محروم کشور می‌سازد یا آن را بازسازی می‌کند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش از این نیز در راستای حمایت از زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به ساخت ۳ باب مدرسه در روستاهای سوخور عبدی، بابارستم و ژاومرگ از توابع شهرستان گیلان‌غرب مبادرت ورزید و همچنین نسبت به بازسازی و مقاوم‌سازی مدرسه ۸ کلاسه خلیج فارس شهرستان ثلاث باباجانی با اعتبار ۴ میلیارد ریال که از محل حقوق اهدا شده کارکنان بانک حاصل شده بود، اقدام کرد.

► سقف و کف حواله‌های الکترونیک بانک رفاه کارگران تغییر کرد
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان را جلب کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر