پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

يكشنبه ، 3 بهمن 1400 ، 14:12

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و تولد حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام تبریک دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، به شرح زیر است:

بسمه تعالی


نام‌گذاری روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز مادر و روز زن، اتفاقی نیکو در تقویم رسمی است. این نام‌گذاری که از یک سو نشان‌دهنده اهمیت ضرورت توجه به آموزه‌های اخلاقی و منش فردی و اجتماعی بانوی دخت نبی اکرم(ص)، است و از سوی دیگر اهمیت مقام رفیع مادران و زنان در فرهنگ اسلامی را یاد آور می‌شود.


هر سال در آستانه روز زن فرصت مغتنم است که به برکت و حرمت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) از زنان گرانقدر سرزمینمان به واسطه حضور و تلاششان برای اقتدار ایران اسلامی، قدردانی نماییم. زنانی که همزمان با حضور در خانواده و ایفای نقش مادری؛ هم‌گام با مردان در جامعه برای تحقق اهداف اجتماعی در راستای افزایش اقتدار کشور تلاش می‌کنند، شایسته بهترین‌ها هستند.


اینجانب به نمایندگی از بانک تجارت؛ ضمن تهنیت میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(س)، روز زن را به تمام بانوان و بویژه همکاران معظم در همه ارکان بانک، تبریک عرض نموده و آرزومندم همگان با بهره‌گیری از سیره عملی آن بانوی بزرگوار در مسیر زندگی موفق و سربلند باشند.


هادی اخلاقی فیض آثار


مدیرعامل بانک تجارت


► پرداخت تسهیلات به حقوق بگیران شاغل از شعب، تا سقف یک میلیارد ریال بر اساس اعتبارسنجی
دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک بانک رفاه کارگران به سامانه صیاد متصل شدند ◄

مطالب مرتبط
بنر