کارت هدیه پاسارگاد با طرح و متن دلخواه شما

شنبه ، 23 بهمن 1400 ، 15:45

بانک پاسارگاد همواره با ظرفیت‌های مناسب در بخش بانکداری الکترونیک و امکانات زیرساختی قوی در این بخش، تمرکز ویژه به رونق صدور کارت‌های هدیه داشته و با تمرکز بر افزایش گستردگی، سهولت مراکز صدور کارت و تنوع دسترسی به انواع کارت در حفظ رضایت مشتریان گرامی گام برمی‌دارد.


کارت هدیه در سال‌های اخیر به عنوان یک هدیه مطلوب در میان مردم جای خود را باز کرده است. بانک پاسارگاد یکی از پیشروترین بانک‌ها در این حوزه به ‌شمار می‌رود. متقاضیان این خدمت می‌توانند علاوه بر مراجعه به کیوسک‌های صدور کارت هدیه و شعبه‌های بانک، جهت سفارش کارت هدیه با طرح دلخواه خود به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به نشانی https://gift.pep.co.ir مراجعه کرده و درخواست خود را همراه با تصویر مورد نظر از طریق سایت ارسال کنند. کارت مورد نظر پس از صدور به آدرس متقاضی پست خواهد شد.


همچنین هم‌‌میهنان گرامی می‌توانند با مراجعه به 115 کیوسک‌ بانکی و بدون محدودیت زمانی (به‌صورت 24ساعته) کارت هدیه در طرح‌های متعدد و با متن دلخواه خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند.


مشتریان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به نشانی pep.co.ir مراجعه نموده و یا با شماره 23505-021 تماس حاصل فرمایند.

► بانک پاسارگاد در دوران کرونا چه کرد؟
حمایت بانک صادرات ایران از مسابقات بین‌المللی جام فجر ◄

مطالب مرتبط
بنر