تقدیر از بانک رفاه برای آزادی زندانیان دیه

يكشنبه ، 21 اسفند 1401 ، 16:39

مدیرعامل بانک رفاه از سوی ستاد دیه کشور به خاطر کمک به آزادی زندانیان نیازمند دیه مورد تقدیر قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران ؛ طی نشستی در محل وزارت دادگستری با حضور وزیر دادگستری ، قائم مقام بانک مرکزی ، رییس ستاد دیه کشور و جمعی از مدیران عامل بانک ها ، از بانک رفاه که بر اساس اقدام انسانی و در راستای موضوع بند 31 قانون بودجه سال 1387 ، با اعطای تسهیلات قرض الحسنه زمینه آزادی 795 نفر از زندانیان بدهکار دیه در جرائم غیر عمد را فراهم کرد، تقدیر و تشکر شد.

در لوح تقدیر اعطایی به دکتر پیمان نوری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک رفاه که به امضای سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری ، سید حمید پورمحمدی قائم مقام رئیس کل بانـک مرکـزی و سید اسـدا... جولایی مدیر عامـل ستاد دیه کشور رسیده است از تدبیر و تـلاش های مـدیر عامل ، هیات مدیره و کارکنان بانک که با اعطای تسهیلات زمینه جلوگیری از متلاشی شدن خانواده های زندانیـان و گرفتـار شدن آنها در انحرافات اجتمـاعی را فراهـم کرده اند تشکر و قدردانی شده است.

گفتنی است علاوه بر آن کارکنان بانک رفاه همه ساله در سراسر کشور به صورت خودجوش بخشی از حقوق خود را ، جهت آزادسازی زندانیان معسر به ستاد دیه کشور اهداء می کنند که این کمک در سالجاری مبلغ یک میلیارد و دویست و سی و چهار میلیون ریال بوده است.

► پذیرش عضویت بانک رفاه در بنیاد مدیریت کیفیت اروپا
افزایش ساعت کاری بانک رفاه در ایام پایانی سال ◄

مطالب مرتبط
بنر