جشنوار سور زمستانه باشگاه مشتریان سامان

چهارشنبه ، 27 بهمن 1400 ، 11:51
سامانیوم باشگاه مشتریان بانک سامان است که با عضویت در آن و کسب امتیاز می‌توانید از پیشنهاد‌های متنوعی ازجمله انواع تخفیف‌های خرید در فروشگاه‌های آنلاین، قرعه‌کشی، کیف پول، تخفیف خرید خدمات از گروه مالی سامان و غیره برخوردار شوید.

خدمات

برگزاری قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های فصلی؛

ارائه کدهای تخفیف در فروشگاه؛

برگزاری دوره‌های آموزشی مالی و بانکی؛

امکان تبدیل امتیازات به وجه نقد؛

برگزاری طرح‌های مشارکتی خیریه و کارآفرینی.

دسترسی به سامانیوم

برای عضویت در باشگاه مشتریان سامان (سامانیوم) تنها کافیست اپلیکیشن موبایلت را از اپاستورها یا از طریق لینک زیر دانلود کرده، رمز آن را از شعب بانک سامان دریافت و یا با زدن‌ گزینه فراموشی رمز نسبت به دریافت رمز ورود به موبایلت اقدام کنید. پس از ورود به موبایلت در قسمت سایر بالای صفحه با کلیک بر روی گزینه سامانیوم به‌راحتی به عضویت سامانیوم دربیایید

آشنایی با امتیازات در سامانیوم

امتیازات در سامانیوم دو دسته هستند: امتیازات سامانی و امتیازات وفاداری

امتیازات سامانی: براساس میزان تراکنش شما با کارت سامان محاسبه میشود.


رنگبندی ردههای سامانیوم: براساس میزان سپردهگذاری شما در انواع سپردههای بانک محاسبه میشود. براساس جدول امتیازات وفاداری به ازای هر 500 هزار ریال سپردهگذاری در سپرده‌های قرضالحسنه و قرضالحسنه وین یک امتیاز وفاداری به شما تعلق می‌گیرد. این امتیاز برای سپردههای کوتاهمدت شامل کوتاهمدت عادی، سیمیا، پلکانی و پذیرندگان کارت به ازای هر 200 هزار ریال یک امتیاز است. و بیشترین امتیاز به سپردههای جاری و دو نوع سپرده کوتاهمدت وینسا و وین تعلق میگیرد. به این صورت که به ازای هر 100 هزار ریال سپردهگذاری در انواع سپردههای قرضالحسنه جاری، جاری 24، ساج، کوتاهمدت وینسا و کوتاهمدت وین میتوانید یک امتیاز برای صعود در رده وفاداری کسب کنید. با جمعآوری روزانه امتیاز وفاداری رده امتیازی شما که با 4 رنگ در سامانیوم نمایش داده میشود بیشتر شده و از نردبان امتیازی، بالاتر خواهید رفت. با تغییر رنگ از آبی به برنزی و نقرهای در هر مرحله شما از تخفیفهای بیشتر و جوایز ارزندهتری بهرهمند خواهید شد.

آبی از 0 تا 270.000 امتیاز

برنزی از 270.000 تا 810.000 امتیاز

نقره‌ای از 810.000 تا 1.600.000 امتیاز طلایی از 1.600.000 به بالا


خوب است بدانیم:

امتیازات سامانی و وفاداری یک روز (24 ساعت) پس از تراکنش در سیستم لحاظ میشود.

سقف مجاز امتیاز سامانی 2000 امتیاز روزانه است.

سقف مجاز کسب امتیاز وفاداری 1500 امتیاز روزانه است.

امتیازات سامانی قابل‌مصرف برای همه محصولات ارائهشده در باشگاه است؛ اما امتیاز وفاداری سبب بالارفتن رده شما در نردبان امتیازی باشگاه میشود.

مدیریت امتیازات در سامانیوم

مطابق با قوانین باشگاه:

در هر فصل چنانچه مشتریان کمتر از 50 امتیاز سامانی کسب کنند در پایان هر فصل 50 امتیاز را به دلیل نداشتن فعالیت در باشگاه از دست می‌دهند.

اگر  مشتری کمتر از 4500 امتیاز وفاداری کسب نمایند، معادل 1500 امتیاز وفاداری در پایان فصل از دست خواهند داد.

مطلوب است در بازه‌های زمانی سه‌ماهه مشتریان در اموری مانند قرعه‌کشی و جشنواره‌های فصلی، استفاده از تخفیف‌ها در فروشگاه سامانیوم و ... فعالیت نموده تا جمعاً از حداقل 200 امتیاز سامانی خود استفاده کنند در غیر این صورت در انتهای دوره سه‌ماهه  200 امتیاز سامانی از حساب کاربری مشتریان در سامانیوم کسر می‌شود.

نکات امنیتی در سامانیوم

هنگام عضویت در باشگاه، دریافت اطلاعات کارت شامل رمز دوم، cvv2  و تاریخ انقضاء، صرفاً برای احراز هویت دارنده کارت و اطمینان از فعال بودن آن است.

هنگام ورود از طریق اپلیکیشن یا نسخه تحت وب، از افشای رمز خود خودداری کنید.

راه‌های پشتیبانی

در صورت بروز هرگونه سؤال می‌توانید از راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

ارسال ایمیل به آدرس samanium [at] sb24 [dot] ir

ثبت نظر یا ارسال پیام به دایرکت در اینستاگرام سامانیوم به آدرس samanium@

تماس با مرکز سامان ارتباط 6422-021

► افزایش پایه پولی کشور در دو ماه گذشته
اقدامات عملی بانک سپه برای تحقق محرومیت زدایی ◄

مطالب مرتبط
بنر