به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این اختلال از ساعت 00:00 بامداد روز پنجشنبه 5 اسفندماه آغاز شده و به مدت 6 ساعت ادامه خواهد داشت. در مدت زمان انجام این عملیات، خدمات الکترونیک بانک تجارت که وابسته به سرویس پیامکی هستند برای دارندگان سیم کارتهای اپراتور همراه اول دچار اختلال موقت می شود. پس از این بازه زمانی خدمات یاد شده طبق روال قبل به مشتریان ارائه خواهد شد.
روابط عمومی بانک ضمن پوزش از مشتریان ارجمند از همکاری و سعه صدر آنها قدردانی می کند.
► همکاری موفق بانک تجارت و ایران خودرو در تامین مالی زنجیره تولید
حمایت همه جانبهی بانک تجارت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از شرکتهای دانش بنیان و بررسی روش های تامین مالی ◄