آزمون استخدامی بانک شهر برگزار شد

يكشنبه ، 15 خرداد 1401 ، 18:48
آزمون استخدامی بانک شهر امروز جمعه مورخ 1401/03/06 در پنج حوزه: تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز برای حدود 10 هزار نفر داوطلب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، آزمون استخدامی این بانک امروز جمعه مورخ 1401/03/06 از ساعت 9 الی 11 در پنج حوزه: تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز برگزار و حدود 10 هزار نفر داوطلب در این آزمون شرکت کردند.

آزمون استخدامی بانک شهر به منظور تأمین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب این بانک و بر اساس ضوابط، مقررات و آیین‌نامه‌های داخلی و از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط صورت گرفت.

بر اساس اعلام مدیریت امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی، سقف شرکت کنندگان آزمون امروز در تهران و شهرستان ها و مدرک تحصیلی آنان به این شرح است : از کل تعداد داوطلبین حدود 5 هزار نفر متقاضی از کلانشهر تهران و مابقی سایر استانها بوده که 78% آنها دارای مدرک کارشناسی و 22% دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مورد نیاز بانک از جمله مدیریت، اقتصاد، حسابداری، بانکداری و ... می‌باشند.

در ادامه این گزارش آمده است: شرکت‌کنندگان آزمون امروز پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و اعلام پذیرفتگان چند برابر ظرفیت، با انجام مصاحبه‌های تخصصی، بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی و طی مراحل اداری، امتیازدهی و در نهایت تعداد 130 نفر با انعقاد قرارداد جذب بانک خواهند شد.

لازم به ذکر است: صرفاً موفقیت در آزمون کتبی مبنای استخدام در بانک نبوده و داوطلبین پس از تکمیل تمامی مراحل شامل مصاحبه های تخصصی، رفتاری، ارزیابی شایستگی ها و نتایج استعلامات، برابر ضوابط داخلی بانک نفرات حائز شرایط با لحاظ تعداد مورد نیاز شناسایی و دعوت می‌گردند.

اعلام نتایج آزمون استخدامی معرفی شدگان آزمون متعاقباً از طریق سایت بانک شهر اعلام خواهد شد.

► اعلام ساعت کاری شعب بانک شهر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری
بانک تجارت و شرکت توسعه صنایع شهد آذربایجان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند ◄

مطالب مرتبط
بنر