پرداخت وام فرزندآوری در شعب بانک صادرات ایران سرعت گرفت

چهارشنبه ، 22 تیر 1401 ، 16:28
حمایت از طرح جوانی جمعیت با پرداخت نزدیک به ٤هزار فقره وام فرزندآوری به ارزش بیش از ١٥٠٠ میلیارد ریال در بانک صادرات ایران سرعت گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور حمایت از خانواده و افزایش جمعیت جوان کشور، پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری برای متولدین اول فروردین ١٤٠٠ به بعد را با جدیت دنبال کرده به نحوی که تاکنون سه هزار و ٩٥٩ فقره وام فرزندآوری به ارزش بالغ بر هزار و ٥٧٢ میلیارد ریال توسط بانک صادرات ایران به خانواده‌های واجد شرایط پرداخت شده است. استان‌های اصفهان، یزد، فارس و خراسان‌رضوی بیشترین تعداد وام فرزندآوری را از بانک صادرات ایران دریافت کرده‌اند.

والدین فرزندان متولد فروردین ماه ١٤٠٠ به بعد حداکثر تا دوسال پس از تاریخ تولد آنها می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بانک مرکزی برای دریافت این وام اقدام کنند.

وام قرض‌الحسنه فرزندآوری با نرخ ٤ درصد صرفاً برای فرزندان متولد شده در داخل ایران و تنها یکبار به ازای هر فرزند بدون الزام به سپرده‌گذاری پرداخت می‌شود. به هر یک از فرزندان دوقلو، این وام تعلق گرفته و پرداخت خواهد شد. 

این وام دارای شش ماه دوره تنفس است و برای فرزند اول ٢٠٠ میلیون ریال با بازپرداخت ٣٦ ماهه، فرزند دوم ٤٠٠ میلیون ریال ٤٨ ماهه، فرزند سوم ٦٠٠ میلیون ریال ٦٠ ماهه، فرزند چهارم ٨٠٠ میلیون ریال ٧٢ ماهه و فرزند پنجم به بعد یک میلیارد ریال ٨٤ ماهه در نظر گرفته شده که بر اساس اعتبارسنجی به والدین پرداخت خواهد شد.


► پرداخت وام ازدواج و تهیه جهیزیه در بانک صادرات ایران تسریع می‌شود
پرداخت بالغ بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات فرزندآوری ◄

مطالب مرتبط
بنر