بنر

ثبت شکایت از بانک ها با شماره تلفن ۲۷۰۶

سه شنبه ، 17 آبان 1401 ، 11:18
بانک مرکزی با هدف سهولت دسترسی کاربران در خصوص امکان ثبت و پیگیری شکایات، شماره تماس ۲۷۰۶ را معرفی کرد.

به گزارش بنکر (Banker)، مشتریان شبکه بانکی می‌توانند درخواست‌ها و تقاضاهای خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی این بانک با شماره تلفن ۲۷۰۶ مطرح کنند.


در این خصوص امکان ثبت درخواست‌ها به صورت آنلاین از طریق سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات این بانک به آدرس https://crm.cbi.ir وجود دارد.


سامانه ارتباط مردمی بانک مرکزی با شماره تلفن ۲۷۰۶ که دو سال پیش به همت بانک مرکزی راه اندازی شد، روزانه به طور متوسط پاسخگوی بیش از یک هزار درخواست مردمی است و راه اندازی‌آن، گام ارزنده ای در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار می آید.


عملکرد چشمگیر سامانه در این مدت کوتاه، حاکی از افزایش میزان رضایت ‌مندی مردم و مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی و کاهش میزان مراجعه مستقیم به بانک مرکزی است.

► مزایای اجرای قانون جدید چک/ صیاد چک را به اوراق بهادار تبدیل کرد
خطر اجاره کارت های بانکی /تعدد کارت های بانکی چه معایبی دارد؟ ◄

بنر
بنر
بنر
مطالب مرتبط
بنر