فوری/ مبلغ عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت اعلام شد

دوشنبه ، 17 بهمن 1401 ، 22:22
به دستگاههای اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران اجازه داده شد به کارمندان خود مبلغ ثابت ۱۸ میلیون ریال عیدی پرداخت کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، با تصویب هیات وزیران در جلسه بعدازظهر یکشنبه دولت، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین شد.


در این جلسه که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، به دستگاههای اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران اجازه داده شد به کارمندان خود (اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت) و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که بطور تمام وقت اشتغال به کار دارند (به استثنای کارگران شاغل در کارگاه های مشمول قانون کار)، مبلغ ثابت ۱۸ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۴۰۱ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه های اجرایی پرداخت نمایند.


پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) به کارکنان خرید خدمت، قراردادی و موقت به نسبت خدمات تمام وقت آنان در سال ۱۴۰۱ بوده و در هر حال میزان عیدی این گونه افراد از ۵۰ درصد رقم مذکور کمتر نخواهد بود.

► رکوردزنی نرخ سود ها در بازارهای مالی نیمه زمستان
۱۰ مشکل کلافه کننده بانکی و راه حل هایشان ◄

مطالب مرتبط
بنر