گلکسی اس 3، آی فون 5 سی و 5 اس را شکست می دهد!

شنبه ، 4 آبان 1392 ، 11:03


در چند روز گذشته، گروهی در کشور فنلاد تحقیقاتی را به سرانجام رسانده اند که نتایج آن باعث شگفت زدگی کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ و آی فون شده است. این گروه که اپتو فیدلیتی نام دارند، با استفاده از یک پنل تست عملکرد صفحه های لمسی که خود آن را طراحی کرده اند، توانسته اند میزان حساسیت لمس صفحه نمایش های سه گوشی همراه هوشمند گلکسی اس 3، آی فون 5 اس و آی فون 5 سی را با هم مقایسه کنند.

 

 

 

نتایج این تحقیقات بسیار برای شرکت اپل غیر منتظره به حساب می آید چون طبق نتایج این آزمایش مشخص شده که میزان حساسیت صفحه نمایش گلکسی اس 3 به لمس کردن، از آی فون 5 اس و آی فون 5 سی خیلی بیشر است و گوشی سامسونگ عملکرد بهتری دارد. البته گلکسی اس 3 در لبه هایش، دارای مشکلاتی است که میزان حساسیت صفحه نسبت به لمس کاهش می یابد و این کاهش در لبه های آی فون ها دیده نمی شود بلکه در اواسط صفحه نمایش آی فون ها با این مشکلات مواجه هستیم.


سامسونگ دوباره ثابت کرده که توانایی بالایی در تولید صفحات نمایش قدرتمند دارد و می تواند برای گوشی های همراه علاوه بر کیفیت بالای نمایش، قابلیت لمس صفحه نمایش را بهینه سازی کند و باید ببینیم در نسل بعدی که گوشی های خمیده سر کار می آیند، سامسونگ چه برنامه ای پیش رو خواهد داشت.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► کروم بوک ها در برابر لپ تاپ های دیگر
کنفرانس پاییزی اپل برگزار شد/ گزارش تصویری ◄

مطالب مرتبط
بنر