آیا سال 2014 سال تبلت ها خواهد بود یا سال فبلت ها

پنجشنبه ، 5 دی 1392 ، 11:09


همان طور که می دانید مدتی است که گوشی هایی به بازار عرضه می شوند که صفحه نمایش آنها بزرگتر ای پنج است. این گوشی های هوشمند، فبلت نامیده می شوند که در حقیقت این گوشی ها به خاطر صفحه نمایش بزرگشان ترکیبی از تبلت و گوشی همراه هستند. سی نت اعلام کرده که فروش فبلت ها تا انتهای سال 2014، به 175 میلیون دستگاه و فروش تبلت ها به 165 میلیون دستگاه خواهد رسید.

 

 


هم اکنون بازار فروش فبلت ها در قاره آسیا متمرکز شده و به خصوص در کره جنوبی فروش این گوشی های هوشمند افزایش یافته، حدود دو سوم از سهم فروش کل فبلت ها به کره جنوبی اختصاص دارند. در بازارهای آلمان و انگلیس، برزیل، تایوان و چین نیز درخواست برای فبلت‌ها بیش از گوشی‌های هوشمند با سایز کوچک است، همچنین در آمریکا نیز درخواست برای این مدل گوشی‌ها با افزایش همراه است.


بر این اساس فبلت‌ها گوشی‌هایی با سایز پنج اینچ و بزرگ‌تر هستند که شامل Galaxy S4 با صفحه نمایش 5 اینچی، G2 با 5.2 اینچ، Galaxy Note 3 با سایز صفحه نمایش 5.7 اینچی و  HTC One Max با سایز صفحه نمایش 5.9 اینچی هستند. در سال 2014 شرکت سامسونگ گلکسی اس 5 و ال جی، جی فلکس را به بازار جهانی عرضه می کنند که پیش بینی می شود این دو گوشی پرفروش ترین گوشی های سال 2014 شوند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► بهترین گوشی های سال 2013– قسمت اول
اپل دوباره با جیلبریک رو به رو شد ◄

مطالب مرتبط
بنر