سامسونگ دنیای خانه های هوشمند را متحول می کند

دوشنبه ، 16 دی 1392 ، 14:50

در حالی که زنگ آغاز نمایشگاه CES خورده است، شرکت های مشهوری چون سونی، نوکیا، سامسونگ و... در حال ارائه پیش نمایش هایی از محصولاتشان هستند. یکی از پیش نمایش ها که اخیرا منتشر شده در مورد یکی از محصولات شرکت سامسونگ است. این شرکت یک پلتفورم جدید طراحی کرده که “Samsung Smart Home” نام دارد که قرار است در شهر لاس وگاس که میزبان نمایشگاه سی ای اس رونمایی شود.

 

 


این پلتفورم سه سرویس اصلی به کاربرانش ارائه می دهد؛ کنترل کلی دستگاه، سرویس های هوشمند کاربر و نمایی از وضعیت خانه. کنترل کلی دستگاه به شما این امکان را می دهد که شما بتوانید دستگاه های هوشمند منزلتان را با هم هماهنگ کنید. سرویس های هوشمند مختص کاربران همه دستگاه های هوشمند را با هم به کار می اندازد و از طرفی دید کلی منزل هم از طریق گوشی هوشمند شما ارائه می گردد.


این سیستم پیشرفته نه تنها با گوشی هوشمند و تبلت کنترل شده، بلکه با ساعت هوشمند گلکسی گیر شما هماهنگ می شود و شما می توانید از سه وضعیت منزل خود را پیگیری کنید.


به زودی این سیستم درنمایشگاه سی ای اس رونمایی خواهد شد. به نظر می آید که قیمت این دستگاه سرسام آور باشد ولی هوشمندسازی منزل کار جالبی است که واقعا برای یک خانوداه امروزی بسیار مناسب به نظر می آید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► گلکسی 5 اسفند ماه رونمایی می گردد
اینتل، اندروید و ویندوز را آشتی می دهد ◄

مطالب مرتبط
بنر