سلامت کاربران، اولین اولویت iOS 8

يكشنبه ، 13 بهمن 1392 ، 05:31


در حالی که اپل به شدت درگیر کار روی پروژه آی واچ است، اعلام کرده که کار روی iOS 8 را شروع کرده و اولین چالشی که با آن رو به رو است، مسئله سلامتی کابران خواهد بود .  گزارشاتی منتشر شده که گروه برنامه نویسان iOS به این فکر افتاده اند تا پلتفورمی روی این سیستم عامل طراحی کنند که وضعیت سلامتی کابران را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهد و سیستم تغذیه و ورزششان را کنترل کند.

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر، معاون ارشد شرکت اپل، جف ویلیامز و نایب رئیس این شرکت، باد تریبل در ماه گذشته به انجمن غذا و دارو کشور آمریکا رفته و ملاقاتی طولانی مدت داشته اند. نیویورک تایمز امروز بیان کرده که موضوع این جلسه در رابطه اپلیکیشن های مختص به بررسی وضعیت سلامتی بوده.


از طرفی یک منبع نامشخص گفته که اپل در حال کار روی یک اپلیکیشن رابط است که بتواند سیستم عامل و آی واچ را با هم هماهنگ کند و بتوانند به صورت مداوم تبادل اطلاعات داشته باشند.


پروژه این سیستم بررسی وضعیت سلامتی و تغذیه شرکت اپل، با اسم رمز "Healthbook" راه اندازی شده است. 9to5mac اعلام کرده که اپل قصد دارد اپلیکیشنی بسیار متفاوت و بسیار هوشمند تر از nike+، برای کاربران هشتمین سیستم عامل گوشی های هوشمندش به ارمغان بیاورد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► یک آی فون دیگر آتش گرفت
اس 4 و اس 4 مینی در لباس چرمی ◄

مطالب مرتبط
بنر