مشخصات تبلت جدید سونی لو رفت

دوشنبه ، 28 بهمن 1392 ، 12:45


روز گذشته خبرگزاری توئیتری ایولیکس، مشخصات کامل تبلت جدید شرکت سونی که Xperia Z2 نام دارد را اعلام کرد و به نظر می آید که این مشخصات توسط شرکت سونی به صورت رسمی تا هفته آیند تایید گردند. سری تبلت های Xperia Z به تبعیت سری گوشی های هوشمند هم نام با همین سری طراحی و تولید شده اند و همان طور که مشخص شده، شرکت سونی قصد دارد با تولید گوشی هوشمند Xperia Z2، تبلت این گوشی هوشمند را هم روانه بازار کند.

 

 


خبرگزاری ایولیکس بیان کرده که این تبلت صفحه نمایشی 10.1 خواهد داشت و از یک نسخه بهینه شده پردازنده اسنپدراگون 800 ، بهره می برد که توانی برابر 2.3 گیگاهرتز دارد. رم این تبلت نسبت به نسخه قبلی، یک گیگ افزایش یافته و دارای 3 گیگابایت رم است.


حافظه داخلی تبلت Xperia Z2، 16 گیگ خواهد بود و در کنار این مقدار فضا، کاربران می توانند با استفاده از حافظه های Micro SD از حجم بیشتری بهره ببرند. باتری ای که شرکت سونی برای این تبلت در نظر گرفته یک 6000 میلی آمپری است که برای یک تبلت 10.1 اینچی بسیار مناسب به نظر می آید. سیستم عامل این تبلت اندروید 4.4 یا همان کیت کت خواهد بود.

 


مهمترین ویژگی این تبلت ضد آب بودنش خواهد بود که باعث می شود افراد بسیاری از آی پد و تبلت های سری گلکسی سامسونگ صرف نظر کرده و Xperia Z2 را خریداری کنند. احتمال می رود که این تبلت در کنفرانس جهانی موبایل سال 2014 در بارسلونا به همراه گوشی هوشمند Xperia Z2 معرفی گردد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گوگل، آغازگر نسل جدید رمز های ورود خواهد بود
آی فون بعدی، بستری برای همکاری مشترک سونی و اپل ◄

مطالب مرتبط
بنر