سرویس های بلک بری در هندوستان ممنوع شد

سه شنبه ، 6 اسفند 1392 ، 00:31

 


سازمان مخابراتی شهر بنگلادش به دو شبکه موبایلی گرامین‌فون و ایرتل، دستور داد تا سرویس ایمیل شرکت بلک ‌بری را مسدود کنند. بیان شده که به دلیل نبود یک سیستم امنیتی مناسب، سازمان مخابراتی بنگلادش چنین دستوری را داده تا اطلاعات 3600 نفری که از این سیستم پست الکترونیکی استفاده می کنند، محفوظ بمانند.

شرکت مخابرات بنگلادش اعلام کرده که مانیتور ایمیل‌های کدگذاری شده بلک ‌بری که توسط کاربران این گوشی‌ها ارسال می‌شود قابل بررسی و مانیتور نیست.

 


بر این اساس شبکه‌های موبایل گزارش داده‌اند که سرویس‌های دیگری جایگزین سرویس ایمیل بلک‌بری می‌کنند تا مشتریان با مشکل مواجه نشوند. رگولاتوری مخابراتی بنگلادش از اپراتورها خواسته تا جزییات برنامه را طی هفت روز برای توقف ارایه سرویس ایمیل به کاربران بلک‌بری و ارایه سرویس‌های جایگزین ارایه کننند.


تاکنون بسیاری از کشورها از بلک‌بری خواسته‌اند که سرورهایی در کشورهای دیگر قرار دهد تا دولت امکان مانیتور سرویس‌های پیام و ایمیل کاربران را داشته باشد، اما تاکنون بلک‌بری با این امر موافقت نکرده است، بنگلادش نیز از این شرکت کانادایی درخواستی مشابه داشته،‌ با این حال هنوز بلک‌بری موافقت خود را اعلام نکرده است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► تصویری جالب از یک ویدئو که سامسونگی ها را به وجد آورد
ویندوز 8 در حال سقوط است ◄

مطالب مرتبط
بنر