آنچه که باید از iOS 7.1 بدانید

چهارشنبه ، 21 اسفند 1392 ، 14:12


پس از مدت ها  انتظار و عرضه شدن چندین نسخه بتا از نسخه‌ جدید سیستم عامل iOS  که در حقیقت ورژن 7.1 آن است ، شرکت اپل برای کاربران آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ این سیستم عامل را منتشر کرد. در این نسخه، تغییراتی در سیستم عامل iOS صورت گرفته و همچنین، چند ویژگی جدید به آن افزوده شده است.

 

 


به‌روزرسانی آی‌او‌اس، چند ویژگی جدید را برای بخش “دوربین” به ارمغان آورده است از جمله یک حالت HDR خودکار جدید. به‌علاوه، سیری دوست ‌داشتنی با این نسخه، جذاب‌تر شده چرا که دستیار صوتی اپل، حالا از قابلیت  push-to-talk پشتیبانی می‌کند.


یکی از مهم ‌ترین تغییرات این به ‌روزرسانی، ویژگی CarPlay است که باعث می‌شود تا سیستم عامل آی‌او‌اس را در اتومبیل شخصی‌ خود تجربه کنید.


همچنین کاربران در هنگام استفاده از این نسخه، متوجه تغییراتی در رابط کاربری سیستم عامل iOS اپل شده‌ و برخی می‌گویند در نسخه 7.1، انیمیشن‌ها نرم و روان‌‎تر شده‌اند و برخی باگ‌های آزار دهنده، دیگر وجود ندارند.


شما می توانید iOS 7.1 را با مراجعه به بخش تنظیمات برزورسانی iTunes خود، دریافت کنید. هنوز مشخص نیست که اپل توانسته موضوع بی امنیتی این سیستم عامل را برطرف کند یا خیر و انتظار می رود که به زودی این موضوع هم مشخص شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ال جی با پرچم دار جدیدش وارد نیمه دوم سال 2014 می شود
اوراکل وارد دنیای اپلیکیشن های موبایل ها می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر