Galaxy S5 Zoom در راه است

يكشنبه ، 25 اسفند 1392 ، 13:30


در حالی که هنوز گلکسی اس 5 به بازار نیامده است، صحبت از نسخه های بعدی این گوشی هوشمند به میان آمده است. همان طور که می دانید شرکت سامسنوگ در سال گذشته گلکسی اس 4 زوم را به بازارعرضه کرد که به خاطر دوربین 16 مگاپیکسلی بسیار قوی اش به شدت مورد توجه دوربین باز ها قرار گرفت.

 


احتمال زیادی دارد که نسخه زوم این هوشمند هم خیلی زود با کیفیت بالا برای کاربران ساخته شود. تستهای بنچمارکی نشان می‌دهند که مدلی با نام SM-C115 با یک صفحه 4.8 اینچی، 8 گیگابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت رم، اندروید کیت کت و خیلی جالب ‌تر از همه چیپ Exynos 5 Hexa  خواهد آمد.


بر طبق اطلاعاتی که تست مشخص کرده است و در سایت وب ترک قرار دارد، دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی خواهند بود. با این مشخصات حدس زد می‌شود که این دستگاه مدل زوم گلکسی اس 5 است. تا بحال نسخه سری زوم با مشخصات خوبی هم که داشته‌، زیاد نتوانسته است آنچنان که باید و شاید بازار را بخود جذب کند.


گلکسی اس 4 زوم از مشخصات معقولانه‌تری چون صفحه 4.3 اینچی، پردازنده 2 هسته‌ای، زوم 10x اپتیکال و دوربین 16 مگاپیکسلی برخوردار بود که باز هم با این وجود خواهان زیادی نداشت، مگر افراد علاقمند به عکس برداری. حالا مشخص نیست که آیا اس 5 با یک صفحه تقریبا 5 اینچی عملا بیاستفاده و یک پردازنده بیش از حد قوی برای یک دوربین، می‌تواند توجهات بیشتری را به خود جلب کند یا خیر.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► وسیله ساده ای که آی فون شما را به یک دستگاه معاینه چشم تبدیل می کند
نفوذگران اینترنتی از گم شده های مالزی سو استفاده می کنند ◄

مطالب مرتبط
بنر