آنچه در دنیای گوشی های هوشمند اتفاق افتاد(مارس 2014)

دوشنبه ، 11 فروردين 1393 ، 14:01

 

آنچه که برای دنیای گوشی های هوشمند در ماه مارس 2014 اتفاق افتاد،در ماه گذشته چندین اتفاق مهم افتاد که به بررسی تک تک آنها خواهیم پرداخت.
1.اچ تی سی از جدیدترین پرچم دارش پرده برداری کرد:
شرکت مشهور اچ تی سی که از اولین شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند به حساب می آید، در اقدامی غیر منتظره جدیدترین گوشی خود که پرچم دار بعدی اش به شمار می آید را معرفی کرد. این گوشی که HTC One New نام دارد، نسخه ای جدید از HTC One است که از فناوری های بسیار نوینی بهره می برد. یکی از این فناوری ها، دوربین های عجیب این گوشی هستند که قابلیت تصویر برداری سه بعدی دارند. این گوشی از بدنه ای تیتانیومی مانند ساخته شده است و با قیمت 999 دلار به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

 

2.Jelly Bean یا کیت کت؟!!
در حالی که اکثر پرچمداران برند های معروف که با سیستم عامل اندروید کار می کنند، نسخه جدید این سیستم عامل، یعنی کیت کت را دریافت کرده اند، تعدادی از گوشی ها از جمله Sony Xperia M فقط نسخه Jelly Bean، برای آنها عرضه شده است؛ در حالی که قرار بود کیت کت برای اکثر گوشی های هوشمند عرضه شود.

 

 

3.سامسونگ بالاخره گلکسی اس 5 را رونمایی کرد:
مشخص است که هر ساله ما نسخه ای جدید از سری اس کهکشانی های سامسونگ را می بینیم. در سال گذشته سامسونگ گلکسی اس 4 را به بازار عرضه کرد به شدت به خاطر ضعف باتری اش مورد انتقاد قرار گرفت. این دفعه این غول کره ای با آخرین فناوری های خود بازگشته تا با باتری ای قوی تر، نظر طرفدارانش را دوباره به خود جلب کند. در حالی که هم اکنون نوت 3 در راس گوشی های سامسونگ قرار دارد، عرضه زود هنگام اس 5 شاید به ضرر این شرکت تمام شود. با این حال، گلکسی اس 5 در هفته آخر فروردین وارد بازار موبایل های ایران خواهد شد.

 

4. اپل 500 میلیون آی فون را به فروش رساند:
در حالی که جنگ اپل و سامسونگ ادامه دارد، فروش آی فون در روز گذشته به 500 میلیون دستگاه رسید که این عدد برای اپل، رقم قابل توجهی به نظر می آید. با این حال مشخص است که برنده نهایی این جنگ اپل خواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اکسپریا جی، آغازی جدید برای سونی
اینترنت اکسپلورر با امکاناتی جدید باز می گردد ◄

مطالب مرتبط
بنر